|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en E34/525iA -95 executive med kjol och dörrlist (listen under dörrarna) i bilensfärg (silver). På BMW sa de att det måste vara M-varianten men de var inte säkra. Dessutom sa de att jag måste lacka de själv. 1) Vet någon skillnader mellan "vanlig list" och "M-list"? 2) Finns det inga färdig lackade lister att köpa? Jag prater om den listen som sitter på nedre kanten av dörren. | |
| du har säkert m listerna, ja köpte nya till min å dom fick ja lacka själv, skillnaden e att den vanliga e i gummi å m e i hård plast!!!! | |
Gemini__ |
Den största skillnaden mellan en "vanlig" list och en "M-list" är priset. Stor skillnad. Hur du skiljer dem åt kan jag inte säga nu på rak arm. Det går iaf att köpa lister hos BMW som är färdiglackade, blir dock avsevärt dyrare. Mvh: Thomas |
|
Sherikan: Jag har en klasskompis från samma land som du och han säger att bilbälte är en tillbehör som man betäller som extra utrustning som exempelvis NAVI är i sverige Typ om man beställer en ny M5:a så har den inte Bilbälte om man inte ber om det eller? |
|
| Sherikan : Alingsåsare också ser jag... Vad har du för färg på bilen? Bilder? *Hålla ögonen öppna* Jag päser runt i en svart e60 och en mörkblå e34a..:) | |
|
Det blir en "nivåskillnad" om du har standradlister tillsammans med kjolarna. M-listerna är något utvinklade i nederkant och alltid lackerade när de är originalmonterade. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| LO528: Din klasskompis säger fel. Det verkar att han har varit för länge borta från sitt hemland! Faktum är att man för böter om man inte sätter på bilbältet när man kör på landsväg. Jag jobbar själv med säkerhetsutrustning i bilar och senast för 3 veckor sedan hade vi besök från iranska bilterverkare på vårt företag i Sverige. | |
|
m_johan84: Kul att det finns flera BMW-tokiga i Alingsås. Jag Har en fin Silverfärgad -95. Tyvär har jag ingen bild. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.