|
|
|
|---|---|
|
Länk LOL | |
|
Fräckt! Dock inte tillåtet... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Va kul man skulle kunna ha med den :P //Thorssa |
|
|
Notera säljarens sköna citat. "Bättre pilsnerbil får man leta efter!" |
|
|
Jesperado: Hmm, vaddå inte tillåtet? Har sett en sådan svenskreggad... Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Inte lagligt med blåljus mena han.. bara utryckningsfordon får ha det. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Precis, larmanordning är bara tllåtet på fordon registrerade som utryckningsfordon... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
okej, då e jag med. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Köper man en sådan av lite nyare årsmod, 93-94, så är den utrustad med i princip samma motor som sitter i corvetten av samma årsmodell = bra flås... Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
Bmw ludde |
Corvette har många olika motorer, vilken av dem e de ? LT 1 :an ? Drive it like you stole it Länk |
|
lite kaxigt är det dock att åka i en sådan...rätt manlig maskin... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Den capricemodellen har aldrig varit någon "hitdesign" enligt mitt sätt och se... Killen(snuten?) ser dessutom ut o vara max en och femtio lång i jämförelse med denna dinosaurievagns dimensioner,ser f-n inte "fränt" ut för fem öre ;) Mvh Janne. |
|
| De leker polis och tjuv dessutom. I bakgrunden ser man att folk blir haffade av poliserna. | |
|
Fan vilken cool bil, hehe :D:D //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Den rullar här i stan och vill man ha en bil som syns och sticker ut hakan så är denna klockren. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jepp, lagligt eller ej, men han kör den. Dock inte med blåsljusen aktiva... minns inte ens om dom är monterade.... Rullade i trakterna av öde-byn Hallabro tidigare vill jag minnas :-)) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Har sett den i Ronneby några gånger också och jag kan intyga att uppmärksamhetsfaktorn är enorm! :) /Andreas |
|
|
Såg en G-klasse Polizei-bil med full "bestyckning" i Norge (dock ej i trafik), det vore också kul... Mvh Elvis |
|
D-diddy |
I Örebro går det 2 st. en Highway patrol och en K9 unit. asballt enligt min mening. även jag vill inte ha en själv ;) David "The unattainable is invariably attractive" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.