|
|
|
|---|---|
|
När nyinköpet skulle visas för tjejens familj, så var det ju mest glada miner... Svärmors kommentar var dock: Låter den inte mer? Synd. Den ser ju ut att låta mycket mer... Hmm... Några tips? Måste man köpa helt nytt sportsystem eller? (även jag håller med henne, bilen väser ju mest) | |
Aldric |
Du är helt säker på att hon inte menade "låter den inte mer TACK OCH LOV" .. ? ;) "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
| Väldigt säker, ja.... | |
Aldric |
Ge henne en ordentlig åktur så kanske hon lär sig uppskatta bilens andra kvaliteter :) "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
|
Njae... normalt sett skall ju trots allt ha hennes dotter åka i just den bilen, så kanske säkrast att inte visa svärmor alltför mycket... ;-) Har dock haft tur i "valet" av svärmor, så det är inga problem i ämnet bilval. |
|
Aldric |
Jaja .. vissa har tur. Både en M Roadster och en hygglo svärmor .. share the wealth brother :p "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
|
Montera en mic m FM-sändare intill utblåset, välj lämplig sändningsfrekvens, t ex P2 eller "Lugna Favoriter", ratta in kanalen på stereon och dra på volymen... :) |
|
Aldric |
Eller lira Ferraris cd med motorljud i bilen :) "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
|
Eller investera i ett trevligt Eisenmann system, har det på min bil och ingen har sagt att den låter för lite =) Mvh Henrik |
|
|
Kan intyga att sodas bil låter något alldeles otroligt, fönsterrutorna här hemma skakade nästintill när den förre ägaren startade bilen på gatan :) /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
Låter som om min kompis kloka ord fungerar för dig med: "Ska jag någon gång byta kärring ska jag banne mig se till att få behålla svärmor" /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Låt henne åka med när du ligger på 7000RPM. Det vassa ljudet uppväger brist på dovt brum på en M bil. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
modano |
ni skulle höra ljudet från mitt ANSA system på roadstern.. fantastiskt.. förresten kanske roadstern ska säljas... om någon är intresserad... ;) |
|
modano-JAG är intresserad men jag tvivlar på om min plånbok är det! MVH Kjelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.