|
|
|
|---|---|
|
Tja, dags för garagestädning hemma i helgen, för mitt passerkort har spärrats på gamla kontorets garage, och jag måste ta hem bilen innan den bogseras bort... Så det är väl bara att ställa på, vi ses på vägen och ev vårträff ! | |
|
Tur i oturen är väl att det hela kommer ganska lägligt nu när våren nästan är här och allt :) Själv väntar jag med påställning i ytterligare 2-3 veckor. Varför ska snön ta sån j-kla tid på sig att smälta bort!? :/ /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
min påställning om 10 dagrar ( oberoende på vädret!) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Besiktning 24/3:e och sedan är det up-and-running som gäller. | |
|
Saknar tiden då man köade utanför bilregistret för att hämta tillfälligt skattemärke till hojen. Nu tar det ju 5 sekunder på internet. Man drar sig ju iofs inte för att ställa av igen någon vecka om snön återkommer. Nu bara ett par timmar till hemkörning, sen störtbågemontering. |
|
Mr Hamann |
Kommer om grejorna hinner komma hem och monteras, att ställa på nästa helg. Sen beror det ju på om vårvädret fortsätter eller ej också. Richard, när ställer du på? :) // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.