AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.178

köpt min drömbil

an
44
andersrönn
Bmw M3gt - 95
Har under några år varit väldigt sugen på att köpa en m3:a, jag hade som mål att jag ville ha en 95 eller en 96 och den skulle ha gått under 10000mil, för några dagar sedan hittade jag min dröm bil! En Bmw m3gt som ENDAST hade gått 7900mil, och i skicket och allt så verkar det stämma, lämnade även in bilen till en väldigt duktig bmw mekaniker och han höll med om att bilen verkade ha gått milen som det stog. Bilen var i ett otroligt fräsch skick både invändigt, motormässigt och utvänndigt! kika in lite bilder! Länk
Gemini__
Grattis till bilköpet! Bilen ser verkligen fin ut på bilderna, fixa fram originalfälgarna bara så blir den kanon!

Mvh:
Thomas
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Grattis!

Mvh,
Robban
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Grattis till den snygga bilen. Hartgefälgarna är helt ok oxå.

Micke K. bmwcs nr.05085
Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Mkt läcker klädsel!
an
44
andersrönn
Bmw M3gt - 95
Man tackar för alla trevliga inlägg :) Jag gillar också klädsen skarpt, fina färger och egen!

Länk
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Gratulerar...du kommer få en rolig sommar.

///M3
D-diddy
väldigt snygg bil, då är det bara att riva bort ögonlocken och ge sig ut och åka ;)
David

"The unattainable is invariably attractive"
Gratulerar till en unik bil! GT:n är verkligen den ultimata E36 M3:an i mina ögon, BRG är min favoritfärg på en sportbil och inredningen i "Mexican green" går ju heller inte av för hackor.

Håller med Gemini om att bilen passar bäst i original-fälgar. Dessutom tror jag att den står sig bättre i värde om du håller den i originalutförande.

Jens
Aldric
Hur sugen är du på att snön ska försvinna på en skala 1-10?

Läcker bil!

"Citius, alius, fortius"

MvH
Dennis
Grattis! Såg ut att vara en bil i riktigt bra skick! Trevligt!
Hoppas man får se mer av bilen och dess ägare i sommar.

MVH / Jacob
Ul
98
Ulrik_
Bmw E91 -12
Bmw E39 -02
Grattis till en otroligt fin bil ! Måste kännas bra efter ett tags sökande att äntligen få vara nöjd efter att man hittat en fin bil...
Om det är en Wunderbaum jag skymtar till vänster om ratten så föreslår jag att du kastar den all världens väg NU!
Omöjligt att få bort den vidriga lukten ju längre en sådan får sitta.
I min porsche cab hade nån haft en sådan med vaniljdoft, detta resulterade i ständig huvudvärk....
Varför vilja att det skall lukta tallbarr, vanilj, persika istället för läder????
Annars ser den jättefin ut!

Nipply
Om man kollade på inredningen skulle man ju kunna tro att den är helt ny. Verkar vara en bil i VERKLIGEN bra skick. GRATTIS till en mycket fin bil!
an
44
andersrönn
Bmw M3gt - 95
Tackar tackar! angående doftgranen så kommer den snart försvinna :) jo jag längtar som fan efter sommaren, inte nån mer som gör det? =)

Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
GRATTIS!

Vårde nu denna unika bil med den omsorg den förtjänar! :)
Och jag håller med om att bilen skulle bli 100% om den hade dom vackra originalfälgarna, fälgarna som sitter på är snygga, men inte "rätt" ;)

Finns en del till salu om du letar!

Återigen grattis, njut av bilen & ha en härlig bilsommar!

/Klas
dakar gul
Måste bara gratulera till den fina bilen!!!!
Hoppas vi syns på träffarna i sommar............ Håller med om doftgranen.....Kasta ut den åt helv..e innan lukten sprider sig och stannar kvar för alltid!!!!! En sak är ju säker och det är att du kommer få din roligaste sommar någonsin på vägarna........
ha det gött alla m3 nissar

MVH CH
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.