AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
805

Haltech E6K Från Usa

Ne
106
Nesor
e30 325 24v T
Det råder ju delade meningar om det här med att köpa från utlandet, med tanke på garanti osv, har nu gjort en chansnig köpte ett e6k med flyinglead och 3bar mappsensor för strax över 8500:- ink frakt, moms och tull avgifter

// Rosen
Inga problem att handla, men då MRM har ensamrätt på Haltech och Autronic så kan du ju glömma nya mjukvaror, support mm. Lite drygt om det blir fel på boxen och måste skicka den först till firman du handlat av i USA och sen får dom skicka till Haltech. Jag har aldrig importerat ett sprut av den anledningen, men vet man vad man gör och litar på att hårdvaran är schysst när man får den så kan man ju ta risken.
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Hallå...............

Angående att handla utomlands ifrån.......... Även om man får problem med grejorna eller behöver ha det uppgraderat så kan det ju faktiskt vara så att firman som sålt produkten har väl så bra service och garantier som någon av våra svenska återförsäljare.

Dock kanske man är tvungen att skicka längre bort osv, det kan vara språkförbistringar osv men det betyder ju inte att supporten är sämre.

Det är inte alltid våra svenska återförsäljare är så smidiga heller....

//Jesper
in
438
inkognito
E34 535-92
vad skiljer priserna emellan sverige och där du beställt från?

/Stefan K
in
438
inkognito
E34 535-92
okej såg det nu på mrm:s hemsida. 4000 ungefär billigare från utlandet. jag kan ju säga att det är ju lockande o beställa billigt men jag skulle inte orka om det nu skulle uppstå problem då e det enklare o lösa om det är här i landet så känner jag i alla fall men sugen blir man ju när man ser vad man kan tjäna.

/Stefan K
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
läste precis att även vm-performance är åf för autronic å dalhems har ju alltid sålt haltech... nesor vart köpte du sprutet ifrån?

going 2 fast.. expect nothing less..
Återförsäljare ja, inte importörer. Alltså MRM som sätter priserna.
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
aja då hajjar ja;) skulle ni börja sälja sprut mm sen åxå?

going 2 fast.. expect nothing less..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.