|
|
|
|---|---|
|
JO undrar vilket som är bäst ska basarna vara riktade mot stolsryggarna eller motsatt håll.. Jag har ett för taget hål i plattan som ryggstödet är imot. Har en MDS låda med dubbla tior o basporten är riktade som basarna. Tacksamm för svar /Danne Å MIn soetis : Länk | |
|
Om du har en öppning i ryggstödet kan du alltid testa att vända elementen/basporten framåt. Det enklaste är nog annars att lyssna sig till vad som låter bäst. m.v.h. Mr Gold |
|
| Dehär med att rikta basarna fram imot ryggstödet tycker jag inte om. Tänk dig vilket tryck basarna får stå ut för när det e så tajt mellen lådan o ryggstödet. Alla bilar jag har haft så har jag ALLTID haft mina lådor riktade bakåt. Har testat fram men det har aldrig låtit okej. Jag säger bakåt alltså!! =0) | |
|
Jag har dom bakåt.Alltså mot bakluckan. DEt låter bra men ska ta o göra en ordentlig instalation av låda o steg i helgen så jag undrade lite.. Tack för svaren.. /Danne Å MIn soetis : Länk |
|
|
Som sagt, lyssna dig fram och återkom med resultaten. Den här frågan har varit uppe ganska många gånger nu känns det som. |
|
| Jo precis, bäst o testa. När jag hade mitt element riktad mot ryggen så trodde jag det var nått som var paj, lät inte bra! Sen så testade jag av nån anledning och byta håll och vilken skillnad det blev. Det var en portad låda, med 12" mds audiophile. | |
|
En fåga som berör detta... Vet ni om det finns ett mittarmstöd i E36 coupe` som går att fälla ner?.. och isåfall hur ser det ut?.. gå det att öppna ett såkallat skidhåll då?.. eller?? Skammligt har en E36 Coupe` men har inte den minnsta aningen hur det ser ut i baksätet:-) Länk |
|
|
opps! lite stavfel där... trött börjar man bli åxå=) Mvh Länk |
|
|
Antar att du menar mittarmstöd bak? Har en -94 och där finns det ingen s.k. skisack, men jag vet inte om det gick att få som tillbehör. Bör i alla fall synnas ganska bra om man kollar in i bagaget. Troligtvis inte dock... m.v.h. |
|
|
Självklart skulle jag kunna slänga ett öga in i baksätet.. men det är bara så att bilen står avställd för vinter nån mil härifrån.... men det ska helt klart undersökas=) Mvh Länk |
|
|
Vad att det inte har med tråden att göra, men men. bilfreak: Vad har du för sänkning på din e36a, ser grymt bra ut!! //Ville |
|
|
Vad = Vet ;) //Ville |
|
|
power_1333: Tackar!.. jag har 60/40... Mvh Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.