|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Den går inte att avaktivera så länge bilen är avstängd o sätter man på bilen för att stänga av den då är det för sent :) | |
|
Maxad: Tänkte mig att en satt i bilen och slog på tändningen och sedan (jäkligt fort) tryckte på DSC knappen medan ljudet fortfarande lät :) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
:oDDD Vilka bekymmer du har Wendtan! Jag har inte funderat på om jag har detta ljud, men ibland kan man höra när elektroniken kollar alla spjäll och andra elmotorer. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan: Ja de är för lite fel på 330n helt enkelt :) . Jag börjar grubbla över saker som ja inte ens borde fundera på att tänka på. Detta ljudet fanns iaf inte på min e46 328, så ja tror inte de finns på m52tu motorerna. Kristoffer: Ja tror inte de är kopplat till dsc heller faktiskt. De brukar behövas en motor igång för o bygga upp tryck i hydralsystemet till ASC/DSC. Kanske att den släpper trycket när man slår till tändningen utan någon underlig anledning. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.