|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tror knappast ägaren har köpt bilen för reg.numrets skull. Visst kan äldre (70+) herrar vara lite konservativa, men sällan rent rasistiska. I jobb-bussen var vi tre som reagerade på numret samtidigt. Tillräckligt illa för min del. Skulle irritera mig, speciellt om man skulle behöva höra nåt ruggigt onödigt skämt. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
I det här landet drar jag alltid på smilgroparna när jag ser LYX*** på någon gammal Volvo eller Saab. :-) MVH, E38B12 |
|
| Såg URK *** på en ny Volvo S60 idag. Det var lite komiskt tyckte ja. | |
| Jag har RMP XXX...lite lack på att det inte var RPM! :)) | |
|
Såg en V70 med nummer UME XXX... Hade vart ännu roligare om man bott i Ume(å).. Två bilar är fler än en.. |
|
| Finns en 523 E39 i GBG med BSS XXX som regnummer (Bevara Sverige Svenskt) men det är inte roligt men jag bara fortsatte på anekdoterna kring KKK som var omtalat lite tidigare i inlägget. | |
|
Såg en gammal merca för nåt år sedan med reg.nr 666...de roliga var att han är präst=) lite opassande kanske! |
|
| det rullar en silver E39 med reg MR BMW i Malmö | |
|
Mitt regnummer är OLO070. Testa och läs det upp och ner :) MVH Johan |
|
|
jag har TUT..... en hel del pajasar tycker de e jätte kul och tutar jämt :P //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Haha...detta reg nr passar inte alls till den bilen ju!! Regnr: BMW328 Färg: MRÖD Fabrikat: FORD SIERRA 2,0I GL |
|
|
Jag har MYZ på min goa V40 :-) 1.8 liter hehe Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
| Kan det bli mer fel än en Vaz 1500 combi med reg nr BMW 540 | |
mipa |
Eller att både BMW740 och BMW750 sitter på gamla Volvohäckar...från 70-talet... |
|
Blir lite besviken: BMW 535:VW 1300. Årsmodell 1966. Vit. (Okej, lite kult iaf!) BMW 324:Volvo 242. Årsmodell 1980. Ljusgrå. BMW 528: Fiat Ritmo 85 Comfort. Årsmodell 1984. Blå. *asgarv* |
|
|
hemma på gården står den en med reg.nummer RAK-13 till färgen e den blå, märket e ford å dessutom e d en traktor :-) lite småkul tyckte morsan då den i tiderna levererades åt oss... \\ kajje |
|
|
...lite off-topic...men vad sägs om detta...: PAPPA = M5a 1999 MAMMA = Fiat Bravo... fast denna är ju trevligare MAMMAS = Saab 9-3 cab 2003 Lyckades inte få fram om det finns ngn PAPPAS... / Joakim Länk |
|
j.aahman |
har haft en e28:a med reg gay 438 hur kul är det |
|
En kamrat hade BNW XXX på sin Toyota Corolla. Så nära BMW ma kan komma enligt bilförsäljaren. :-) BMW 323 sitter, tyvärr, på en avställd lastbil av märket Iveko. /Jörgen -- Merit: Har växlat ner till 3:an i 160km/h med en orginal Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
Dragan525 |
Igår såg jag en vit VW polo år 85:a med reg AMG*** :) Mäktigt!! Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.