|
|
|
|---|---|
|
Har tagit dän mätarhuset för att byta batterierna men upptaäkte då att det finns tre likadana kontakter (vit, blå,gul) men bara två kabelhärvor fanns. den gula syns inte till. Ska den finnas? Har för mig att mätarn funkade i början (när jag köpte bilen) men minns inte. Sitter äv en grön kontakt på undersidan av mätarhuset men där sitter heller inget. Vill inte löda om batterierna om det inte behövs. Tacksam för snabb hjälp. Måste ju ha bilen senare ikväll... | |
|
det är bara den blå och vita du behöver det ska sitta en liten grön kontakt till mätarnhuset på undersidans mitt helgonet |
|
| Är det några kablar till den? I så fall har det kontakten kommit bort där bakom... roligt... nä. Kanske är bakom stereon. | |
|
Just det glömde. TACK! |
|
|
Det ska alltså finns tre kabelhärvor? en vit en blå och en grön??? Hittar inte den gröna i så fall. Vad kan det vara annars? Kabelbrott nånstans vid bakaxeln? |
|
| Vad styr de tre olika kabelhärvorna? | |
svintoleffe |
Det ska bara finnas två kontakter om jag inte minns helt fel. Då du inte behöver ha något kontaktstycke till servie lamoprna då det sköts med dom andra kontakterna. NO TURBOSHIT-JUST REAL POWER MVH Leffe |
|
Var går kablarna på bakaxeln in i bilen eller gör de inte det. Ser inge fel på kontakten och det borde nog vara vara lugnt med den. Kan inte fatta vad som kan vara fel. Börjar tröttna på detta... |
|
|
Det gula kontakten på mitten av konsolens baksida är till för kabelhärvan till den "lilla" eller den "stora" färddatorn. Har du ingen av dessa används inte den gula kontakten. /molle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.