AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.120

gammal regskylt eller eu skylt

Apo
gammal regskylt eller eu skylt vilken är snyggast? själv har jag den gammla modellen men såg att det inte kostade många kr att beställa från vv den nya modellen..
eu-skylten är snyggast tycker jag.

Vad kostar det att beställa 2 nya då ?
Apo
klistrad direkt från vv's hemsida..

Vid beställningen kan du välja om din skylt ska ha en EU-symbol eller inte. Den enradiga skylten med EU-symbol är 4 cm längre än den utan EU-symbol. I de fall du beställer två skyltar kan du välja om EU-symbolen ska sitta på båda skyltarna eller om den ska sitta endast på fram- eller bakskylten. EU-symbol går inte att få på den lilla skylten.

En skylt kostar 60 kr. Skyltarna och inbetalningskortet skickas i separata försändelser och kommer inom ett par dagar.
Ja det var ju inte mycket direkt ! Sen måste man ha nya skylthållare, va kan det gå på ? Sen återstår bara att få ett nytt skattemärke, lär ju inte bli dyrt alls totalt. Läge att byta =)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Jag har eu-skyltar liggandes, men var hittar man skylthållare? Finns det helt "reklamfria" att hitta nånstans?
Apo
nja, ny skylthållare hos biltema går nog inte på många spänn.. samt nytt skattemärke kan man beställa gratis..

men frågan e om man ska ha det både fram o bak.. eller om man ska bara köra det bak.. humm.. nja..

Det borde väl finnas hos BMW ? Ett bmw.se kan du väl leva med ? =)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

hmmm.... Kanske :)

BmwPower hade dock varit det ultimata !!!!

Men dom finns väl inte kvar? :(
Apo
bmw.se skulle nog sitta fett..
Apo
annars har vi ju annars zatzy.com skylthållare.. fast det vill man nog inte sätta på sin bil frivilligt..
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

det där sista alternativet är inget alternativ! :)
Apo
fick mina nya eu skyltar från vv idag, tog 2 dagar efter beställning.. skylthållare finns hos mekonomen för 39 kr.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.