|
|
|
|---|---|
Apo |
gammal regskylt eller eu skylt vilken är snyggast? själv har jag den gammla modellen men såg att det inte kostade många kr att beställa från vv den nya modellen.. |
|
eu-skylten är snyggast tycker jag. Vad kostar det att beställa 2 nya då ? |
|
Apo |
klistrad direkt från vv's hemsida.. Vid beställningen kan du välja om din skylt ska ha en EU-symbol eller inte. Den enradiga skylten med EU-symbol är 4 cm längre än den utan EU-symbol. I de fall du beställer två skyltar kan du välja om EU-symbolen ska sitta på båda skyltarna eller om den ska sitta endast på fram- eller bakskylten. EU-symbol går inte att få på den lilla skylten. En skylt kostar 60 kr. Skyltarna och inbetalningskortet skickas i separata försändelser och kommer inom ett par dagar. |
| Ja det var ju inte mycket direkt ! Sen måste man ha nya skylthållare, va kan det gå på ? Sen återstår bara att få ett nytt skattemärke, lär ju inte bli dyrt alls totalt. Läge att byta =) | |
| Jag har eu-skyltar liggandes, men var hittar man skylthållare? Finns det helt "reklamfria" att hitta nånstans? | |
Apo |
nja, ny skylthållare hos biltema går nog inte på många spänn.. samt nytt skattemärke kan man beställa gratis.. men frågan e om man ska ha det både fram o bak.. eller om man ska bara köra det bak.. humm.. nja.. |
| Det borde väl finnas hos BMW ? Ett bmw.se kan du väl leva med ? =) | |
|
hmmm.... Kanske :) BmwPower hade dock varit det ultimata !!!! Men dom finns väl inte kvar? :( |
|
Apo |
bmw.se skulle nog sitta fett.. |
Apo |
annars har vi ju annars zatzy.com skylthållare.. fast det vill man nog inte sätta på sin bil frivilligt.. |
|
det där sista alternativet är inget alternativ! :) |
|
Apo |
fick mina nya eu skyltar från vv idag, tog 2 dagar efter beställning.. skylthållare finns hos mekonomen för 39 kr. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.