|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vilka mått har de här "små" skyltarna som man ser ibland på vissa sportigare bilar. Kan det stämma att de har 29*7 ? Vilka mått har "standard" skyltarna egentligen? Är lite småsugen på de här små skyltarna. // L | |
|
står säkert på vv hemsida.. Min bil Länk |
|
|
Nej, jag hittar faktiskt inget där om storlekarna.... Ingen annan som vet kanske ? // L |
|
|
De små skyltarna har måtten 300x110 Stora 480x110 Utan EU symbol //Henrik |
|
|
Tack för det! // L |
|
DeeNo |
Kan man fortfarande beställa dem? Jag hittade inget på vv hemsida. e skitsugen på en sån iom jag ska montera ny front |
|
Om det är små skyltar du är ute efter, måste jag nog göra dig besviken! Om bilen en gång har varit registreringsbesiktigad med stora skyltar, är det nästan omöjligt att få dispens för små skyltar. Att hävda ombyggnad/byte av front, räcker inte... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Leone: Stämmer det Johan B säger...tyvärr så är det nästintill omöjligt att få tag på de små plåtarna. På min 328:a har dock den förra ägaren lyckats få små plåtar, fråga mig inte hur. Men antar att det va när han tog den till sverige och reggade den här. Den har nämligen inte plats för den stora plåten fram pga. en speciell M-list. Har dock små plåtar både fram och bak...hehe! Besiktningsgubben va full av beundran när jag besiktigade bilen för en vecka sedan, han undrade hur jag hade lyckats med att just få d små plåtarna. Det är inte jag sa jag bara... Lycka till ändå... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jimmyboy >> jag måste bara gratulera dig till en JÄVLIGT läcker bil... fan så snygg den var!!! *avis som fan* // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Heinz_Keller: Tack så mycket...kan bara säga att jag är helnöjd med den och den kommer att vara min ett bra tag till. Har ägt den i 1 år nu snart. Snackade med förra ägaren för en månad sen och han ågrar som fan att han sålde den till förmån för en M3:a... "F** oxå, har letat grymt länge efter en M3:a men kan inte hittat en i det skicket"...va hans egna ord, Och dom värmde kan man ju säga. Kör lugnt på vägarna. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.