|
|
|
|---|---|
|
Har idag besiktigat min bil och fick en 2:a på att höger strålkastar inställning var fel, dom vägrade justera detta själva så jag fick komma tillbaka. :-( Åker glatt till BMW Group i Danderyd och dom fixar till detta på ca 10 min för 208 kr... Faaan va dyrt... Dom upptäcker då att kablarna som går in i insatsen är avklippta och kontakten är borta så att dom har satt fast kablarna med kabelskor in i lampan... Insatsens inställningskruvar var också mycket dåliga + att halvljuslampan, själva behållanren med reflektorn var dålig och gav inte ett bra ljus. Hur som helst så tyckte han att jag skulle byta allt detta mot ett nytt hus som då kostar mig 1600 kr... Nu till min fråga... Kan man få tag på detta, denna insats begagnad någonstans? Jag behöver väl allt utom själva glaset, det yttre glaset alltså... Jag har en BMW 328iA -96 Tacksam för svar... Stefan | |
|
Du kan alltid kolla Länk Där hittar man oftast allt begagnat man vill ha :) Mvh Johan ********** Johan Haraldsson BMW 328i - 99 ICQ 3549239 mail: johan.haraldsson@home.se ********** |
|
|
coupé el sedan? har ev en strålkastare med sprucket yttreglas... KKR race.sugen.org -ditt lokala forum för Hälsingland |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.