|
|
|
|---|---|
|
Jag har CAD-ritningar till M30 toppen, inlopp till turbin (TD04) och utlopp från turbin (TD04). Alltså alla flänsar som krävs för att få avgaserna in i snurran och vidare i downpipen!!! Är du intresserad så finns dom att ladda ner i mitt Filarkiv här Länk eller om du inte har java Länk -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- | |
| Precis vad jag letar, men jag kan inte öppna .dwg filer, hur göra? | |
|
Du måste ha AutoCAD 2000 eller nyare, borde finnas att tanka ner på DC -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
|
Izze, jag kan nog ordna ett webhotell åt dig på mina privata servrar.. Har dock ingen fantasibandbredd. Just nu ligger webservern på 1mbit ut, 8mbit in. Har planer på att sätta upp ytterligare en publik webserver på 10/10. Utrymmet bör inte vara någon begränsning för dig iaf. bara säga hur mycket du vill ha, så lägger jag upp. Kommer finnas ftp för att administrera ditt utrymme.. TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
Jag har redan flyttat sidan till webbhotell hos b-one, 120 MB för 12kr/månad. Men tack ändå, hur går det med bilen förresten, har du hunnit ta några bilder? Länk -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
|
har en liten halvtaskig film inifrån, men den är inte rippad än.. tar typ 500mb för nån minut. ska fixa den lite, sen kommer den upp. TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
har en liten halvtaskig film inifrån, men den är inte rippad än.. tar typ 500mb för nån minut. ska fixa den lite, sen kommer den upp. TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
Gutt!! -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.