|
|
|
|---|---|
| Undrar om HK stereon från fabriken är riktigt bra eller bara skräp högatalre? ÄR det en stero man kan spela högt utan det skramlar samt om den har en hög bass nivå, eller gäller det att byta ut allt? | |
|
bmw_patricia: Jag tycker att räcker gott och väl med H/k men visst spelar du mycket pumpa pumpa(disco)musik så kan det skramla, har ett vagt minne att Robgus att skramel på sin H/K men fick det fixat. Vi jämförde nämligen i min bil med samma skiva och kunde inte höra något skramel från min:)) |
|
|
bmw_patricia: Om du tycker att H/K anläggning blir för lite för dig så finns en mkt lösning här: Länk |
|
|
H.K är ett helt okej system, Men för priset de kostar o välja till anlägngingen på en ny bil så får man BETYDLIGT bättre prylar för samma pengar i eftermarknads prylar. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
wendtan: MEN det är mkt vackert system och det smälter väldigt bra in i Coupen. /en nöjd H/k ägare |
|
|
Starre: Ja de håller ja med om. De harmoniserar fint med inredningen. Hade de hållt samma klass som tex Bose:s ljudpaket så hade ja inte tvekat o eftermontera det. Bmw ligger hopplöst efter på ljudsidan tyvärr, de ja provlyssnade i en e60 häromveckan var dock absolut bäst hittills. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.