|
|
|
|---|---|
|
Om man bortser från cabbarna... Touring? 2d? 4d? personligen gillar jag: Touring 4d 2d En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! | |
|
Menar på E30 modellen En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
Jag håller med dig Mugge...vad gäller E30 så gillar jag: 1. Cabrio 2. Touring 3. 4-dörrars 4. 2-dörrars Förutsatt att bilarna är "facelift". Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Skulle vilja säga att 2d i M3utförande hamnar rätt högt upp på min lista. ;) Populärast är nog: 2d 4d Touring ///BMW - Was sonst! |
|
|
1. 2D 2. Cab (måste vara efter 90 eller 91 annars så hamnar den sist på grund av dom fula lyserna... 3. Touring 4. 4D --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Touringen är ju egentligen mer "optimal" än de andra. Mer utrymme men inget avkall på prestanda. Päronen har en E30 325 touring Syster har en E30 316 2d Systers pojkvän en E30 325 Cab Och jag en E30 325 4d Hela modelprogrammet. Slå det gott folk!! =) |
|
|
Förutom att touringen är en bit tyngre så är det inget avkall på prestanda;) Förutom M3:an då så: 1. 2d, 4d delat 2. touring 3. cab (pga av att de flesta är icke face liftade) Sedan att jag eftersom jag har två stycken tvådörrars gärna skulle byta ut en mot en touring är en annan sak. Någon som vill byta en touring mot en 318is -90? :) |
|
| jag tycker att 2d är snyggast. nästan alla bilar är snyggast i 2d men det finns undantag. ska familjen med så får de tåla att krypa bak eller så får de köpa en egen kombi.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.