|
|
|
|---|---|
|
Länk 17*7,5 ET37 1995kr Passar denna fälg på e30?? bultcirkeln är 4*100, men jag tänkte mest på ET... | |
|
Hemska blänker för mycket.........breyton är det enda som gäller finns några till raidus 6:or är nice..... Länk |
|
|
Länk fick nu syn på dessa... 17*8 ET35 1750kr Skulle se ganska bra ut på e30 tror jag. hur breda däck behöver man till 8" fälgar?? |
|
|
Jag röstar på dom sistnämda... --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
ET bör ligga runt 25mm annars finns risk att fälgan tar i fjäderbenet fram |
|
| Provade 17" OZ superleggera me et37 på min e30...det gick precis...ca 3mm mellan fälg o fjäderben så spacers hade nog inte suttit fel för o va på såkra sidan. | |
DeeNo |
om du råkar repa de första fälgarna så kommer den svarta grunden och synas och då e d inte kul ser skit fult ut, extra känsligt |
| Mrquickzilver: hur breda var de OZ fälgarna du provat?? om de klarade sig precis med et37 så borde det ju gå bra med et35. hur breda spacers skulle då vara passliga att använda?? skulle vara snyggt om man får fälgarna "långt ut" om ni förstår hur jag menar. dock inte så att det tar i skärmkanterna vid minsta gupp. kör 60/40 sänkning... | |
| Jag tycker att de förstnämda var snyggare, sen är dem oxå smalare vilket är bättre. Billigare däck samt att dom passar bättre om man har 7,5" bredd. Om et är 35, vilket är orginal betyder det att dina nya fälgar går djupt in än orginal. Då måste du ha spacerplattor.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.