AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
794

Baslåda i E34 touring

eddie
Nån som kan rekomendera nån låda som inte tar mycke plats.De ska sitta 1 tolva.Nån som kanske har ritningar eller bilder

Montana
Håller på att konstruera en låda till min touring som ej kommer att synas utan att ta bort paneler. Tar nog dock ett tag innan jag är klar då jag har massa andra projekt hela tiden...

Om du vill ha ritning på en låda, så skicka din högtalares fulständiga namn samt vilken typ av musik du vill ha samt var i bilen du vill ha lådan(mot ryggstöd, reservhjulsbalja, höger vänster o.s.v. Jag fixar ritningen till dig. Maila på bmw@telia.com för pris.

OO=00=OO

/F.Nilsson. BMW CS:2303
eddie
Ja vill ha lådan mot ryggstödet.Ja lyssnar på musik med typ djupbass.Ja har en pioneer bas 12:a men kan ej inget mer om den.Hur får ja tag på mer info om den??

Montana
Det bör stå en beteckning på basen tycker jag ? På magneten t.ex. Annars får du försöka beskriva den....

OO=00=OO

eddie
De en lite äldre variant.Den e helt svart med silver text i mitten där de står Pioneer och pioneer märket med silver färg.Kanske till nån hjälp :)

Montana
Hmm, det borde finnas en beteckning, men jag tror jag vet vilken det ska vara. Är dock på semester just nu, men ska kolla detta när jag kommer hem

OO=00=OO

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.