|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om Racing Dynamics Tornado-kit til e46:an? Det är stötfångaren bak jag undrar lite på. Den är lite rund i formen nestan som M3:an på nått sett, och det tyckar jag är snygt. Bak: Länk Hela sidan: Länk | |
|
Bak: Helt ok, diskret och cleant. Från sidan och fram: Nej tack, ser ut som det är gjort till en helt annan bil. Inte snyggt. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jamför med dessa bildene: M3 bak: Länk Länk Länk Tornado bak: Länk Länk Länk |
|
|
Vanlig: Länk Länk Länk |
|
|
Jag tycker bakre spoilern är helt okej. De andra känns som de är hämtat ur fast and the furious. De hör inte hemma på tysk ingenjörskonst. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
| Tornado-kitet är grymt snyggt! | |
|
wendtan: Vet du om M Aeropak-bakspoilern är lika rond i formen som M3:ans - är det bara skillnad nederst vid avgasrören? Svårt att veta utifrån bilder. En detalj på Tornado-bakfångaren jag tycker om är övergången mellan bakskärm och stötfångaren. Om man tittar nogrant så kan man se at skärmens form "fortsättar" inn på stötfångaren. |
|
|
Tornado kitet är mycket snyggt, enligt min smak! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Morten: Länk Länk De är ju klar skillnad på en aeropak spoiler och m3ans. Aeropakspoilern har lägre midja och är rundare i formen. Jag personligen tycker faktistk aeropak spoilern är snyggare än m3ans. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Morten: kolla mina bilder / Joakim Länk |
|
|
Morten: Sorry, trodde jag hade en bild rakt bakifrån...jag mailar dig någon eller några bättre... / Joakim Länk |
|
|
Yttarligare någon Tornado rear: Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.