|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Andie_83 |
Som sagt. Skriv vad som är snyggt. Skriv gärna färgkod och lägg en länk till en bild Tack på förhand Ha det bra MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
|
Estorilblå är fint... Diamantsvart är annars en klocksäker klassiker... Beror lite på vad det är för stil på bilen i övrigt med styling o sånt. |
|
|
diamantsvart är fint om man sköter det, håller rent och inte repar, får stenskott osv :) avusblåmetallic är jävligt fint också....sen är jag svag för dakargul (den som sitter på e36 m3, vet inte om det är I eller II) men den färgen anser jag vara förbehållen just M3:orna. MVH Johan K |
|
|
Nån lila-färg absolut! Skulle jag ha valt om jag skulle lacka om pärlan :) mvh Sahlin |
|
|
Madeirasvartmetallic 302 Länk Grymt fin i solsken:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
Andie_83 |
Om ni undrar hur bilen kommer se ut med styling och sånt så kolla på Länk , för typ den stylingen kommer jag att ha. Inte mer, inte mindre Tack för tipset och bilden Dawwe, skit snygg färg också. Lutar åt någon lila färg, eller Volvos saffran men fortsätt tipsa Tack MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
|
lacka den i carbonsvart lätt den finaste färgen.. diamantsvart o dakargul är ute.. |
|
|
Jag tycker helt klart Estorilblå, den färgen sitter så fint på E36:an Mvh Hawar |
|
|
Avusblå, Daytonaviolett, Estorilblå, Mora metallic, Petrol Mica metallic är nog de mest klockrena färgerna! Stylingen verkar OK, men jag tycker du ska skippa ögonlocken, inget får en bil att se så billig ut som ögonlock, tycker jag :) Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Älskar den färg jag har på min 328:a mer för varje dag som går. Techno violettmet. heter den och skiftar i lila, blå och svart. Då solen står på den är den lila i olika nyanser och på kvällen blir den mörkare och vid riktigt mörker så ser den svart ut. Kolla länken nedan Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Tilläggas ska oxå att det inte är en så vanlig lack då denna endast fanns som ind. färg. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
TobbeBMW |
Mauritsiusblå metallic (286) Snyggaste färgen BMW har. (men alla säger olika ;-) ) |
|
Måste bara hålla med jimmyboy om att Technoviolett är en snygg färg. Jag har den på min 323 och första gången jag såg bilen tänkte jag bara att den skall jag ha.. Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Andie_83: Har sett en färg som är väldigt väldigt fin. Dessutom är det inte många som har den färgen, till skillnad från estorilblå och technoviolette som de flesta har =) Grundfärg svart (solid svart tror jag det ska vara) sedan lägger man i stänk av lila pärlemor. Extremt snyggt. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Den färg kombinationen ska få bilen att gå ifrån kolsvart till att skimmra i lila vid vissa vinklar och ljus. Fråga lackerare för mer info. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Highspeed_M5> Om man tillsätter lite blått i klarlacken så ökar du lite på den effekten. Hadde det på min förra bil och måste ju bara säga att det var snyggt! Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
jag skulle valt en färg som man inte tröttnar på efter 2 veckor och som man sen inte spyr över efter en månad. Så ej några färger som rosa, lila, pippi gul eller liknande. Jag har alltid gillat silver men idag så tror jag att runt 30% av alla nyare bilar är silver färgade eller grå titan silver eller nån annan nyans. Svart gör ju sig BMW väldigt bra i, även BMW röd. Vit kan även vara nått. Lycka Till Jag är jävligt fattig men Å andra sidan så har jag har en jävla massa grejer |
|
Andie_83 |
Har nu bestämt mig, och det blir Technoviolett metallic. Den är snygg, och efter att jag såg JimmyBoys bilder så dräglade jag. Tack för det :) Tack för all hjälp, ha det bra MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
|
Andie_83: Tackar... Lovar att du inte kommer att ångra dig. Den lacken är väldigt trevlig. Och som inte som Highspeed_M5 sa att den skulle vara vanligt och att d fllesta bilar skulle vara lackade i denna färg. Bor i Helsingborg och här rullar bara EN likadan. Många (även jag själv i början) misstar sig på Technoviolettmet. och Daytonaviolettmet. Dessa färger är väldigt lika men Daytonalacken skifftar inte så underbart som Technolacken. Håller med Bagge när han beskrev första gången han såg den färgen... När jag skulle träffa killen som då ägde min bil så va det likadant. Blev helsåld på färgen på typ 100m avstånd och tänkte DEN ska jag ha... Lycka till Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
Andie_83 |
Jimmyboy>> Bor du i Helsingborg så kommer du väl på BMW Träffen i Malmö den 11/4? Jag länkar till anmälningssidan här under om du inte vet vad det är, hade ju varit super om du kommit så där var två typ likadana bilar *hehe* Ha det gott Länk MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
|
Ja Technoviolettmet. är ju INTE stygg, mycket trevlig färg. Hoppas lacken blir bra. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.