|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Ska skaffa nya 17-tumsfälgar till min e-36 touring m-pkt. Har så förbaskat svårt att bestämma mig för vilka fälgar jag ska köpa... ett tag var jag inne på MM Evo men nu vet jag inte.. vad tycker ni?? | |
|
Håller med dig om att MM Evo-fälgen är en snygg fälg menjag tycker inte den passar på en E36:a av någon anledning. Tycker dock att denna fälg Länk som är snarlik Evo fälgen är grymt snygg. Fälgarna på bilderna är dock 18". Va för övrigt och kollade på den bilen igår och fälgarna va ännu grymmare i verkligheten. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
Gemini__ |
Om du vill ha det som skulle vara absolut finast på din kärra, skulle jag satsa på original M3-Motorsportfälgar. Speciellt denna varianten: Länk Finns inte många fälgar som slår dessa på en E36:a, så är det bara. Mvh: Thomas Länk |
|
Håller med gemini__ M3 fälgen är snygg. Alpina Länk är också fin och jag skulle stå ut med schnitzer med.Länk Noch ein kurbelzapfenversatz, bitte! |
|
|
Breyton magic är mitt förslag. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
| Alpina är nummer 1, annars är M3GT/M3Cab-fälgen vacker. Tycker jag... Kanske inte på en Touring den sistnämnda? Eller ja, den sitter nog lika bra där. :) | |
| köp minst 18" annars kommer du bara ångra dig och tycka att dom ser för små ut.. | |
| Jag instämmer med Anders S.... M3 GT fälgarna! Jag är ute efter sådana själv. | |
|
Blind48 Jag har sånna 10 ekrade M3 fälgar till salu utan däck, mycket fina! Maila om det är intressant! (bor i Stockholm) klas@provision.se /Klas |
|
|
Vad det gäller Cab / GT fälgarna så är dom riktigt snygga! har köpt en uppsättning till min...kommer se ut så här...visst är det estetiskt! :-)) Länk |
|
|
Dom sitter fint som sagt, men din länk funkade inte Mosse.... |
|
|
felaktig länk...denna funkar! Detta är för övrigt den snyggaste M3:an jag sett... :-)) En GT.. Länk |
|
|
Men vafan... Denna då...fattar inte att det inte går? Länk |
|
| Funkar inte heller ! :)) | |
Gemini__ |
Länken fungerar fint för mig iaf... |
|
senaste länken funkar! Denna GT:an var jag SÅÅ nära att köpa, men nån annan var snabbare! någon här som äger skönheten nu? :) Nåja, nu har min "vanliga" M3 likadana fälgar i alla fall...alltid nått! |
|
Apo |
jag rekommenderar dessa fälgar.. helt klart ... humm.. annorlunda.. Länk |
| haha nallefälgar :) Gulligt ;) | |
|
BBS Challenge, eller ATS DTM. ATS fälgen vet jag var det finns en uppsättning 18" med helt nya däck. Maila mig om intresse finns. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Haha, ja nallefälgarna var fina, dom kan tjejen ha på sin bil! :) | |
| Riktigt kramgoa va :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.