|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett konstigt ploppande ljud som verkar komma infrån instrumentbrädan, någonstans framför mitt vänstra knä. Ljudet påminner något om blinkersljudet, men ploppar bara till någon gång då och då oregelbundet. En liten tendens till att ploppa till när man kör över någon ojämnhet i vägen, men det ploppar även vid jämn väg. Någon som har en ide om vad detta kan vara? | |
|
Jag upplever precis samma sak på min E34! Vad är det? |
|
| Har så på min E30 också, låter som ett relä och kommer bara ibland. Skumt, undrar också vad det är. | |
| ? | |
|
låter det inte typ som om hastighetmätarvajern håller på att gå av?... typ som att den kuggar över på nått sätt? Har iaf ett sånt läte i min...och jag har fått ett svar att det ska låta så...men jag minns inte vad det är eller varför det låter så! Länk |
|
| Nej, i min låter det inte som en hastighetsvajer eller kuggar. Det är ett ganska distinkt enstaka plopp lite då och då. Och ganska svårt att bestäma exakt varifrån det kommer. | |
Njuren |
Ja vet vad det är!Stäng av klimman så låter de mera!De e spjhällen som e förvirrade,stänger lite o öppnar,ngt sådant tror ja BMW - i nöd och lust |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.