|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag är ny på forumet och har letat en del efter ljudfil på själva motorn på en E36 M3:a men inte hittat nått .... Finns det nån länk eller ljudklipp på internet ? Hade varit roligt att höra hur det SKA låta från en frisk motor.. MVH ULRIK | |
|
Ulrik_: Vet inte om det är em M3-E36 på länken men alltid något: Länk |
|
| Finns en där som är ganska bra (m3 som kör iväg) men jag skulle önska en fil där bilen står still på tomgång och lite varv på det.... Så man vet hur det ska låta... | |
|
Det finns en del filmer med e36 m3 på dtmpower.net, bl a med en bänkning från låga till höga varv. Tyvärr måste man vara donator till dtmpower för att komma åt filmerna på deras sajt. Jag vet att det går att hitta filmerna på annat sätt, t ex DC++. Sök bl a på "BMW M3 Dyno.mpg". Tyvärr är den för stor, annars kunde jag maila den. Jens |
|
|
En kille länkade en sida från eisenmanns hemsida...fanns MÄNGDER av både filmer och audio filer med M3 E36 och E46 och alla andra med... Sök på Eisenmann på m-forumet så hittar du den nog... ///M3 |
|
|
Så här hette överskriften på inlägget. "M3 avgassystem, vilket ska man välja" Första sidan länkade "Maol" sidan...Det är GRYMT.,.. ///M3 |
|
|
Här kommer länken.... Länk |
|
|
AAAhhhhh, underbart LJUD =) !!! Tack så mycket för hjälpen grabbar ! Men finns det inget ljud där man enbart hör motorn ? MVH ULRIK |
|
| Ulrik jag har skickat en ljudfil till din mail | |
| Arash, tack så väldigt mycket ! Har hört den förr =) | |
|
Hej. Jag har 2st ljudfiler ifrån en m3a på min sida.. Länk: Länk Mvh// Jonas.N Min Bil: Länk |
|
| Hej X-Max. Denna filen som var 569 kb stor. Är den bilen som höres en E36:a ? Den var iallafall mycket bra.... Tack så mycket ! | |
| Nej nu såg jag att det var en E46:a, det var jävligt synd ! Skulle behöva en liknande ljud men från en E36:a | |
|
Typ det här då :-) Länk _______ //Niklas |
|
| Den där bilen var ju inte orginal ? =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.