|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
haimaul |
Jag tycker inte om Volvo. Jag kommer aldrig att göra det. Volvo står, för mig, för något som inte är intressant. Jag vill inte vara en volvoförare, oavsett hur kvaliteten är, hur många stjärnor de får i Euro-NCAP eller hur många hk de lyckas turbomata sina tvärställda femmor till. Det finns andra bilmärken jag skulle kunna tänka mig att äga men Volvo är inte ett av dem. Och det handlar inte i första hand om rationella överväganden. Tråden började med Toyotor. Visa mig en 20 år gammal Toyota som gjort över 20 000 mil! Som inte står på skroten! ;) Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| Hmm om det nu går att jämföra en 39:a som ritades kanske 93/94 mot en v70N som ritades 97/98 så tar jag och jämför en e60 mot V70N Då framstår vulvan som en slätstruken fegis bil. Kvalitetsmässigt är det bara att inse att det inte skiljer någonting, men kvalitetskänslan är sekler före i BMW. | |
|
Kolla denna e39 som jag tagit från Powerbörsen här, inte fan ser den omodern ut. Nr1:Länk Nr2:Länk Nr3:Länk Jämför den med en V70 som enligt mig ser såååå tan ut, svenssonkärra Nr1. MVH Erik |
|
|
haimaul: du, procentuellt sett så lär det stå precis lika många gamla sönderruttnade bmw på den skroten serru.. |
|
haimaul |
Pistolas: Ja, det kanske är så. Däremot är vi är nog trots allt fler som hellre vårdar en 20 år gammal BMW än en 20 år gammal Toyota. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
ang det här med kvalité.. Jag har själv hafft omkr 25 bilar 3saab 3mazda 5 toyota 1bmw. Tycker som många säger att känslan av kvalité som bmw har har jag inte hittat i någon annan bil. Dock så är bmw:n den nyaste bilen jag hafft men man har ju åkt i nyare bilar som absolut inte känns lika härliga att köra som bmw.. Men det här med hur bmws kvalit´e på prylarna är har jag inte hunnit skaffa mig någon uppfattning om. Dock vet jag att toyta har riktigt bra kvalité på sina bilar.. Topgear gjorde ett repotage där de skulle döda en toyota pickup De ställ den den i havet så vattnet bara forsade in i kupén de köde den genom ett utedass de körde med en sån här kula man har för att förstöra hus med de tände eld på den de släppte en husvagn på bilen.. Den fungerad fortfarande.. Sedan så ställde de bilen högst upp på ett 27 vånings rivningshus som de sedan sprängde.. Bilen startade fortfarand efter att de skruvat dit + kable till batteri och gett det lite diesel och den gick att köra, utan att byta några delar.. Det klarar nog inte en bmw, men vad gör det bmw är fortfarande roligare och bekvämare att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.