|
|
|
|---|---|
|
Motornord? Detta gäller då en 325 med turbo! Är det kanske bättre att skaffa nåt värre eller funkar dom bra? Tack på förhand! | |
|
Bör funka! |
|
| Braxen: Vet du nå´t bättre alternativ? | |
|
ARP bultar är juh ett bättre alternativ.... dem finner du på www.etapp.se MVH |
|
|
Arp-bultar va ju jädra billigt också;) Men säkerligen ett bättre alternativ,... blir nog från motornord för min del i alla fall! Tack för svar! |
|
|
Hello, Kilander har nu pinnbult med mutter på lager till M20, billigare än ARP... |
|
| Okej det låter nice! Kolla vad han vill ha då! | |
|
Länk Han har också, finnns nog inte med på hemsidan bara.. |
|
|
kostar 120kr /st för bult och 12kr /st för mutter 14*120 + 14*12 = 1848kr tot |
|
| köp av mig för 1700 om du hämtar dom i sthlm | |
|
hur mycket kostar GOETZ topplocksbultar+packning till M50B25 vanos?? nagon som kan svara tack, jag sitter inte i Sverige just nu :( Mvh/ keyser "It ain't matter if you win by an inch or a mile b.tch" |
|
|
ursakta, det behover inte vara GOETZ sa klart :) Mvh/ keyser "It ain't matter if you win by an inch or a mile b.tch" |
|
|
kysr! Kolla på www.motornord.se Länk eller www.mekonomen.se |
|
|
Eller varför inte 12.9 insex bultar? Tror dom kostar 77kr st eller nå sånt. 77*14=1078kr Blanka däck AB |
|
|
ck3: 77kr stycket för 12.9 insex!!! Vilka ockerpriser!!! I min värld betyder det en varmsmidd insexskruv i dimension runt M50*150 eller nåt liknande.. Jag tror att om man vet vad man ska ha för dimension, hållfasthet och gängstigning så kan man fynda på annat håll än hos speedparts-butikerna.. /Anton |
|
Lotus Samuel |
En M10x180 fullgängad 12.9 kostar 25:- ungefär. Så 77kr är rätt mycket. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.