AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
629

ska de ta 4 månader å lagga en 750?

Visa användare
271
iron m///
bmw 750ia 1991
bmw 320 tic ;)
ha haft inne bilen i 4 månader nu för en olyka som inträfat..

kyllaren började läcka ac funkar inte längre å när jag åker till de somj fixade bilen (ambjörnsonsbil) så skiter dom bara i mig!

lika så gör försäkringsbolaget dom hänvisar till ambjörnsons... orkar fan inte bråka med dom längre snart....

måste i alla fall skaffa en ny kyl så jag kan köra med bilen å vart skaffar jag en bättre beg.. min kyll läcker i vänster gavel.

Iron M///
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Ny kylare kostar 2000:- på Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
mr
577
mr-bear
E36 316 Compact -96
"Bauer" Open Air Soltak
Automat, Farthållare
Detta är kanske inte att rekommendera i alla fall men du kan ju försöka hota ambjörnsonsbil med att om dom inte sätter lite fart så kommer du att gå till högre instans (almänna reklamationsnämnden). Du kan även ringa till konsumentvägledaren i din kommun INNAN du säger till dom så du har lite kött på benen.

Vad har du för försäkringsbolag? Är bilen hel/halv försäkrad?

Med vänliga hälsningar Patrik A
Visa användare
271
iron m///
bmw 750ia 1991
bmw 320 tic ;)
har hottat dom med de mesta nu.. körde hem bilen i fredags men visade seg att dom inte bytt kyl.. så nu ska jag köra ner den i morgon så ska dom besiktiga om den med försäkrings bolagets man.. ska gnälla som fan i morgon.. rutan e fan helt jävla å helvete... sprukit uppe vid speglen typ 30cm å räker jag stänger dören så spriker den lite till.....

har ahft länet men ska byta nu.. alldrig mer länet.

Iron M///
mr
577
mr-bear
E36 316 Compact -96
"Bauer" Open Air Soltak
Automat, Farthållare
Ge dig inte vad du än gör.. För ett jävla liv, det har jag gjort och det har lönat sig.

Med vänliga hälsningar Patrik A
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Försäk få den oseriösa bilfirman att bli svartlistade hos försäkringsbolaget så slipper de få kunder därifrån.

Det torde vara det bästa både för alla konsumenter och för det oseriösa företaget då det måste vara hemskt svårt för dom att konstant misslyckas med svåra operationer som "kylarbyte".

ja det var ironi.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.