|
|
|
|---|---|
| Tjena,tänkte beställa Lintec extractorgrenrör från Bildelsimporten,är det nått o ha? | |
| Ja nu har jag köpt den,men är lite osäker,hur ska en extractor se ut,den verkar va riktig klen.Kan nån hjälpa mig med detta innan jag lämnar tillbaks den. | |
|
Jag hade extractor på min M535:a och det såg inte heller så värst grovt ut så du har säkert fått rätt... kan rekomendera dig att sätta på d för d kommer att låta riktgt gött.. nu när du ändå har det löst så försök att lägga avgasbandage runt för d hade inte jag och d blev riktigt varmt i motorrummet, bra att tänka på om du har öppet filter.. MVH///Christopher |
|
|
Köpte ett lintec extraktorgrenrör till min förra M535, monterade det aldrig. Det var så dåligt gjort, missat i svetsarna och fel bock på rören. Att det går å sälja sånt skit.... Lämna tillbaka och köp ett supersprint extaktorgrenrör istället. Fin kvalite. Säljs på Forza. Länk Kostar ca 6500:- Tjena Christopher. Funkar 545:an bra för dig? Har hållit på fixa lite på M535:an i vinter, hoppas bli klar för bes i maj. Längtar ju något tills man får backa ut den. Inte så kul som man tror å köra volvo 740 en vinter.... Mvh Andreas |
|
|
nämen tjena andreas! Jodå, den går bra, inga större problem än så länge... ska besiktigas nu i vår vilket kan bli lite svårt men vi får se.. Hur går d med gamla bettan då??? Allt gick bra på vägen hem hoppas jag... vad har du hittat på med den i vinter då? Har bilderna kvar på datorn och ångrar mig lite när man ser dom.. Kanske ska upp till Gävle på clubträffen i sommar, hoppas man får se den igen då! Ha d! MVH///Christopher |
|
|
Jo det gick bara fint å köra hem, fick ju den briljanta idén å åka in i sthlm centrum vid rusningstrafik.... visste inte vart jag skulle å kom ingen vart... men men. Hann iaf med en sväng till tullinge på lördagen. Har plockat ur motorn, huven, skärmarna och inredningen. Håller på göra en liten avrostning. Snart blir det lackering av motorrummet, sen är det bara å montera ihop igen. Kanske ska på gävleträffen jag oxå, får se om bilen är klar först, hehe. Ha det gott. Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.