|
|
|
|---|---|
|
Ska till å beställa nya däck helst igår men har inte blivit av och har kollat på Federal SS595 som verkar göra sig bra på bild och i pris... någon som har testat dessa? lr hört något skvaller? p.s har haft GY F1 men dom var en besvikelse då dessa verkar ta slut på tomgång :( I.P.S.C Skaraborg | |
|
Började lite på en däckfråge tråd Länk så här till vårkanten... Alla verkar ha olika åsikter men GY F1 stämmer jag till 100% in med att dom är KASS!! =) Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
hobbetax |
Jag har haft federal däck på min 525tds, vet inte vilken modell men det var 225/50-16 som såg mycket bredare ut, typ "245" med ganska tufft mönster. Dom tyckte jag var bra, mycket bra till och med. |
|
Oki hobbetax låter bra...har hämtat dom och dom ser mkt bra ut i mönstret, sen var det rätt fräckt med dom där två färg strecken på däcket... I.P.S.C Skaraborg |
|
|
Oj, wow.. Jag måste också hitta snygga och billiga däck som ser breda ut och har fint mönster.. Är det någon som känner till om man kan köpa regummeringskit som man kan använda hemma i ställer för att köpa regummerade däck. Kanske skulle jag då få användning för min stora suddgummisamling som jag skaffade i mellanstadiet.. Hmm, luktsuddisar hade varit coolt - inte så frän doft när man är ute och tränar drifting på IKEA-parkeringarna i så fall... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.