|
|
|
|---|---|
|
Hur har han/hon gjort lampglaset och dimljuset blåa tycker det är riktigt snyggt??!! Kolla länk!! Länk Föressten är det lagligt med sånna lampglas?????????? MVH | |
| Hrm. Lagligt är det inte och om det är snyggt eller inte får du nog fråga någon annan än mig om du vill ha medhåll... | |
|
Måste hålla med Haglund2306, Det var inte vackert! Vet att Dan Mobility tidigare sålde denna skiten! I det fallet var det en plastfilm som sattes på glaset kan inte vara alltför tålig i det långa loppet! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
I Bilsport nr 6 2003 finns en svart Cosworth som har grön film på lyktorna. Snuskigt snyggt! Måste ju vara lagligt också tycker jag. MVH Johan |
|
Aldric |
På en svart bil hade det nog kanske sett halvok ut ... Framlyktor ska vara vita eller gula å inte nån modefärg har jag bestämt för mig att myndigheter tycker. "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
| Lagligt är det inte. Garanterat inte grön film då man endast får ha vit/gul belysning fram. Och sen får man väll inte göra några ändringar alls med belysningen, isf om den är e-märkt, vilket lite film knappast är | |
|
Inte lagligt att "modifisera" e-märkte lykter överhuvudtaget (med til exsempel sotningsfilm). Lite tuft med blå dimljus da, om det går att blinka med dom mener jag (som polisen). He-he. |
|
|
Cosworthens lampor va jäkligt snygga, men inte det där.... ///FrIIk |
|
|
Blää. Foliatec hadde nån slags xenon film som man skulle kladda på lysena och värma med varmlufpistol, kanske är nåt sånt.. Men snälla, förstör inte bilen sådär.. |
|
johan_bmw |
Det va inte snygt förstör inte bilen... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.