AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.512

Hur gör man det här? Riktigt snyggt!

BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Hur har han/hon gjort lampglaset och dimljuset blåa tycker det är riktigt snyggt??!! Kolla länk!!
Länk

Föressten är det lagligt med sånna lampglas??????????

MVH
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hrm. Lagligt är det inte och om det är snyggt eller inte får du nog fråga någon annan än mig om du vill ha medhåll...
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Måste hålla med Haglund2306, Det var inte vackert!
Vet att Dan Mobility tidigare sålde denna skiten! I det fallet var det en plastfilm som sattes på glaset kan inte vara alltför tålig i det långa loppet!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
I Bilsport nr 6 2003 finns en svart Cosworth som har grön film på lyktorna. Snuskigt snyggt! Måste ju vara lagligt också tycker jag.

MVH Johan
Aldric
På en svart bil hade det nog kanske sett halvok ut ...

Framlyktor ska vara vita eller gula å inte nån modefärg har jag bestämt för mig att myndigheter tycker.

"Citius, alius, fortius"

MvH
Dennis
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Lagligt är det inte. Garanterat inte grön film då man endast får ha vit/gul belysning fram. Och sen får man väll inte göra några ändringar alls med belysningen, isf om den är e-märkt, vilket lite film knappast är
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Inte lagligt att "modifisera" e-märkte lykter överhuvudtaget (med til exsempel sotningsfilm).

Lite tuft med blå dimljus da, om det går att blinka med dom mener jag (som polisen). He-he.
Visa användare
477
Friik
BMW X1 Xdrive20d -18
Cosworthens lampor va jäkligt snygga, men inte det där....

///FrIIk
Blää.

Foliatec hadde nån slags xenon film som man skulle kladda på lysena och värma med varmlufpistol, kanske är nåt sånt..

Men snälla, förstör inte bilen sådär..
johan_bmw
Det va inte snygt förstör inte bilen...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.