|
|
|
|---|---|
|
Nu så börjar ju äntligen det sega och tråkiga och att inte glöma den skitga vintern ta slut! så nu tänkte jag invenstera stort i nya golvmattor till bilen;) Jag undrar om det finns några mattor som man kan köpa med nån typ av diskret mönster i som bmw loggan heller nåt annat trevligt. tror jag ska köpa textilmattor, för inte finns det väl snygga gummimattor? har gummi nu och förar sidan är utsliten med hål i, så jag tänkte att nya skadar nog inte för mycket. Så kom med idér och länkar! Mvh Rasmus | |
| BMW har fina velourmattor. | |
| Någon som vet vad de kostar? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror en uppsättning velour kostar nånstans 1100-1300 hundra om jag inte mins fel. Låg en uppsättning i min skuff när jag köpte bilen, men har inte hjärta att ta till dom, enbart vid gallerifoto tillfället. Lite jobbigt när man ska åke till ridskolan en gång i veckan, vill ju knappast ha hästskit på dom :)) Föredrar fräschsa gummimattor. ///MVH Hasso Länk |
| Jag har köpt grå, snygga små stuvbitar ifrån någon typ av heltäckningsmatta kostade 20:- st och det blev faktiskt superbra ser ut som orignal, dessutom har jag klippt till dem så de täcker så mycket som möjligt av golvet och de går långt under stolen, gummimattorna har jag under. | |
| bilder hasso? låter lite saftigt att betala för några tygbitar som inte folk bryr sej om och går in med skitiga skor utan att skaka av dom =( | |
|
Varför går det inte få folk att förstå att man bryr sig som sin bil? Ok att de inte fattar att man inte skakar av skorna men när man ber dem vara försiktiga och att jag är väldigt rädd om min bil. Så när man kommer hem och kollar i baksätet så är det smuts på baksidan av sätena längst ner, på kardantunneltyget och på de kromade instegslisterna!!! Så tråkigt med vänner som inte respekterar min nyinköpta bil... :( Själv har jag tygmatta endast på förarplatsen, skakar av skorna och kör utan skor. MVH /Jonas Nyglad 540i E39 ägare! |
|
|
TCG: Du kanske skulle ha en sån där skoputsmaskin som fälls ut när man öppnar passagerardörren? ;) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
J.Dredd, Låter som en bra ide! Eller elchock i passagerarsätet om man nuddat instegslisten på vägen in... :) MVH /Jonas Nyglad 540i E39 ägare! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bilder Humanyt: Länk mattorna var gratis :) Bor man sedan med 17 fullvuxna tallar och får med sig en massa barr in i bilen så fort man kliver in, så står jag inte ut med skräpigheten på dessa mattor utan fördrar gummimattor, som jag ska köpa 2 nya och fräsch till fram till sommaren. Bak är dom inte använda. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.