|
|
|
|---|---|
|
Skulle det vara så speciellt billigt eller vad? Länk | |
| Tycker det va ganska bra pris. | |
| För högt! | |
| Tycker också det var lite högt..Vit dessutom.. | |
|
Jag tycker mig kunna syna lite rost i framkant nere på förardörren, vilket iof är ganska normalt medtanke på åldern. Men om bilen går "jättebra" och är i fint skick i övrigt, ok bromsar, framvagn osv så tycker jag knappast att det är ett dyrt pris. Ok att den är vit, men man måste väl inte sätta priset efter det värsta liket? En tyvärr alltför vanlig uppfattning, man får vad man betalar för! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jag tycker det är ett alldeles utmärkt pris på bilen. Om det inte förleligger några stora ingrepp, typ dåliga skivor, utsliten upphängning eller stora rosthål. Jag menar 20 lax för en nybes och nyskattad 525 som på bilden ser helt ok ut kan inte vara för mycket, vit eller inte. /björn |
|
|
Tror den är importerad.. Alla svensksålda 5:or jag vet från 89 börjar på OXX XXX. Inklusive min. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Regnr: EBS694 Färg: VIT Fabrikat: BMW 525I Årsmodell: 1989 Fordonsslag: PB Chassinummer: HC11040BC52045 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2001-04-06) Antal ägare: 14 Datum för första reg.: 1988-09-22 Producentansvarig: I trafik första gång: 1989-02-07 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej <<---- Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 125 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1800 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1540 Max lastvikt: 370 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 205/65R15 Kaross: Täckt, Taklucka // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Bilen är ej importerad. Rullat över 30k mil och har haft 14 ägare. I mina ögon ett rimligt pris om den är i det skick som beskrivs. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Det är ett bra pris om det inte är några större fel på den. MetallicaMats: Hmm, finns nog måååånga andra 5:or som inte börjar på "O" från 1989. T ex med "N" som begynnelsebokstav från -89 lär det finnas ett gäng av. mvh |
|
|
Jo jag fattar det nu, tyckte det var konstigt bara för på 80-talet hade man väl ordningsföljden.. Dvs N=88 O=89 osv? Men bokstaven E ligger lite långt ifrån. Men ser ju att den inte är import. Kanske vart avställd?? Två bilar är fler än en.. |
|
|
Om fälgarna på bilden (17" M-contour-kopior) medföljer och bilen är i bra skick tycker jag att priset är bra. Men för att kunna bilda sig en riktig uppfattning ska man ju titta på bilen, att bedöma skicket på bild är svårt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
MetallicaMats. Jo fast det var nog mer M=86, N=88, O=90, P=92. Men det finns även bilar från de åren med t ex E som begynnelsebokstav. mvh |
|
| Vet att L oftast är 83:a och G oftast 86:a-tidig 87:a. Sedan är det ett hopp till M för nästan alla 87:or och N från början av 88. Far min köpte en sprillans ny bil och fick den i mitten av februari -88 och den fick registreringsnummer NAD. | |
|
Är det verkligen 17" då? Jag tycker de ser mindre ut... |
|
| Det är inte 17". De finns även som 16" som tillbehör. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.