|
|
|
|---|---|
|
hej! vart finner man ett stabilisatorstag eller hur det nu stavas till en 316i sedan -01? | |
|
På BMW eller mekonomen(Stabilisatorstag vä/hö 08-61041 266:- ) bl.a. Mvh/ Micke t |
|
|
hej! vaddå vä/hö??? är inte ett stabilisatorstag ett stag som går över hela motorn??? |
|
|
Blir inte klok på mekonomens hemsida, är priserna /st eller /par?? (angående skrammelstagen alltså) Thollander << Det du letar efter brukar kallas övre Fjäderbensstag, tornstabilisator mm.. |
|
| hittar inga tonstabilisatorer..... kan någon hjälpa mig??? | |
|
Kolla på: www.bildelsimporten.se Dom har både i stål o aluminium! Och det kallas för "fjäderbenstag"! ///Magnus |
|
| tackar tackar | |
|
oj, ett litet stavfel "pinsamt" Ursäkta |
|
|
Daniel Sjölund: Var har du stavat fel? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Blir det någon märkbar skillnad i väghållning med dessa? | |
| ja det tycker jag... hade det på min förra bil. och den hade bra grepp. men sen å andra sidan. det ser mycket snyggare ut med ett kromat stag tvärs över motorn. =O) | |
|
Ser kanske tufft ut... men ger det verkligen någon skillnad? Skulle inte bilen i sig vara tillräckligt stabil? Märker man någon skillnad på en vanlig "gatbil"? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.