|
|
|
|---|---|
|
Till min nya 530d har valt den ovanliga klädseln ametist. Så här ser den ut: Länk | |
|
Snyggt! En fråga: varför valde du Servotronic istället för Aktivstyrning? Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Mycket trevlig färgkombination! Hoppas du får många underhållande mil i din nya vagn. :) | |
|
Grattis Claes! Mycket noje, men ar dock sjalv glad att jag inte valde ametist.... //Örjan C |
|
Buspelle |
Mycket snyggt! |
|
Kalle: Med servotronicen kändes den aktiva styrningen helt onödig (jag testade innan köpet). Otroligt lättjobbat i lägre farter + ordentligt styvt i motorvägsfart. Ok, med aktiva styrningen behöver man inte vrida så mycket vid fickparkeringar (ca 0.001% av den totala körtiden) men är man fullt frisk är det inga problem. Som handikapphjälpmedel är det nog förträffligt. :-) Och så har jag sparat över 10'. Såg du vad som hände min inbytesbil? Mvh Classe |
|
|
Claes, Då förstår jag! Har själv inte kört någon bil med Servotronic, har bara hört att det gör styrkänslan lite diffus. Prisskillnaden Servotronic kontra Aktivstyrning är ju rätt stor, så det bör skillnaden också vara om det ska vara motiverat. Angående din inbytesbil så har jag ingen aning...borde jag ha det? :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle: Jag trodde du såg att min gamla bil också fanns på länken. Den nya ägaren till min gamla bil krockade redan efter en timme. Ska man skratta eller gråta? Mvh Claes |
|
|
ClaesSjöberg: Jag såg din gamla bil via länken och man blir gråtfärdig han måste snurat ganska bra? |
|
|
Claes, Aha, så det var din bil! Nu är jag med på noterna. Bedrövligt :( Lycka till med din oljebrännare - världens bästa bil i mitt tycke! |
|
|
Grattis till fin bil! Som nybilven billös känns det i bilköparhjärnan så här på vårkanten. Och E60 är ju så fina! My Bimmer is my mistress |
|
|
Grattis Claes! Längtar efter min touring så jag kan döööö!Fast då blir det en bålgeting;-) /Anders |
|
|
Det är ju förjävligt Claes, med din gamla pärla!! Snygg inredning, gillar titan inredningen överallt och sportratten, vi får exakt samma paneler i vår som du har. Bilen skall levereras nu i veckan!!! PS: Hur ser dina avgasrör ut? Pekar dom neråt? Jag läste på något tyskt E60 forum at E60 530d med partikelfilter har samma raka rör som 530i... Tror dock inte vår kommer ha det heller då den troligtvis sattes ihop 1-2 veckor innan införandet av p.filter. Vi får se :) Har längtat sen vi provade dieslen i München den 30 okt -03!! Nu får vägarna torka upp, bilen levereras med sommardäck ;-) // Simon |
|
|
Sim: Avgasrören pekar neråt, de ser lite ledsna ut, inte lika uppstudsiga som på besinarna. Men jag hade tidigare en MB SL500 och där pekade de också neråt, man vänjer sig. Lägg gärna ut lite bilder på din pärla så vi andra också får glädjas. Mvh Claes |
|
|
okej Claes! Jag lägger ut bilder så fort bilen kommer, vilket den troligtvis gör i sluten av veckan. Jag åker förbi BMW varje dag på väg till jobbet och tittar med stora ögon om den har kommit, och står och väntar på att dom tar bort skyddsvaxet :) Vi valde titangrå, med svart skinninredning, och titan listerna i cupén :) mvh Simon |
|
|
Snygg som bara den... men varför är inte tygmattor standard på en så fin bil.... det borde vara standard tycker jag... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre! |
|
|
Grattis till en supersnygg bil. E60 är ju så otroligt grym! Designen bara växer och växer ju mer man betraktar den! |
|
| Jag tycker dörrsidorna ser konstiga ut tyvärr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.