AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
979

Eftermontera PDC

Är det någon som har eftermonterat PDC (bmw orginal) på en M3 E46 coupe?
Är det förberett något för det i bilen?

/Jimmy
Jimmy_N:

Välkommen till detta enimenta forum

Det finns en sökfunktion högst upp där du kan hitta gamla inlägg om detta där hittade jag bla detta:

Länk

Ps.Trevlig bil du har:))
Tack!
Den har jag läst innan men jag hittar ingen som monterat original produkter.

/Jimmy
Apo
såg att bmw tar 4800 för pdc satsen, men om det är förbertt för något kan jag inte utala mig om ..

är sugen på att skaffa pdc till min kärra..
Jag ringde till BMW i göteborg i förra veckan och frågade om pris, men enligt han där så fick jag köpa enheterna en och en. Då kostade bara materialet 6700kr, då var det med styrenhet, sensorer och högtalare. Enligt dom var inget förberett i bilen, utan man får dra kablaget själv.

Den utrustningen jag fick pris på är den som monteras om man väljer det när man köper en ny bil.

/Jimmy
Apo
märkligt, eftersom det finns en sats för 4800 i senaste tillbehörs katalogen.. undra vad det är för skillnad på dessa..
Är det inte den varianten som sitter i nummerplåten?
Apo
kan det vara iofs, finns ingen bild i katalogen..
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Tejpa fast en katt på bakre kofångaren, när den skriker så bromsar du! enkelt & smart!

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Jag fick ett pris, monterat och klart till min sedan. 7000:- Bmw orginal hos bmw i stockholm
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Här har du en komplett instruktion om du vill göra det själv.

Länk
Tack!
Apo
player: fick du byta bakrekofångare på kärran? eller bytte dom ut nån list eller dylikt? vilken bmw verkstad gjorde du installationen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.