|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Johns:Beror lite på att GM är lite mer dussinvara till viss del, sen har du samlarbilar även i GMs utbud Här kan du kolla lite vad Mopar betingar för priser Länk Länk |
|
|
Ja, och så har vi FOMOCO och vad kan då det betyda? ;) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
Ja, och så har vi FOMOCO och vad kan då det betyda? ;) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
Det kan väl aldrig vara Ford motor company? Ford, Lincoln, Mercury och Edsel? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
samt SAAB V4.... där många motor delar bär "the blue oval"... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Som ungdomssynd har jag ju en Saab 96 med Fords V6:a att minnas. Inte så lite tokigt bygge... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jeppe: måste varit grym rakt fram?? ( OT: en V4 med 2 liters V4 motor och insprut ger ca 180 hk (enl Saabs officiella siffor på den tiden man tävlade -78) Saab experimenterade också med turbo och kompressormatning av dessa motorer, enl div sägner skall man ha uppnått 230-240 km/h.....huga)) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ford Motor Company Fo.Mo.Co | |
|
GM: Den var faktiskt rätt hyfsad i skogen också, tyvärr var det problem att få växellådan att hålla... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: Ford V6 är väldigt vanliga i V4:orna.... särskilt i folkrace sammanhang,men även på gatan. och jaa,de går sinnessjukt gött med den motorn....=) Drive hard or go home..! |
|
|
hehe... Mersa mopar. Den var kul! :-) Åk in på nån mersahandlare och köp nån olja till mersan. Kräv endast mopar original! :-) // Mopar_åkande_Bstrom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.