|
|
|
|---|---|
|
Vi har i våran motorklubb gjort en träff i Västervik den 9/5, alltså helgen innan Emmaboda. Vi kommer att köra med en riktig julgran och kompletta tidkort... Alla e välkommna, men det går inte in obegränsat med bilar. www.reptil.nu | |
|
På våran hemsida så kommer det mer info inom en snar framtid!!! Mvh. Patrik Ordf. Rabiat Motor www.rabiatmotor.com |
|
| ring eller maila qvarnis, han vill köra! | |
|
Han e nog så gott som klar i nuläget... Fler?! www.reptil.nu |
|
|
Nu ligger det lite mer info på våran sida iaf. mer kommer, Gå in o kolla... Mvh. Patrik Ordf. Rabiat Motor www.rabiatmotor.com |
|
|
Jag kanske kommer.. men det är juh inge värsting bygge.. nada turbo eller endast sugmotor. men alltid kul att kolla lite.. \\ ZAK [ICQ 10472669] Länk Info om min E30 genom åren |
|
|
Vad kostar det ? 26mil från Stockholm ? |
|
| Jag kommer :) | |
|
Vi har inte beslutat om priserna än! :/ Beror juh på hur mycket våra sponsorer vill slanta upp, för vi vill juh att det ska va så billigt som möjligt för er!!! Men förhoppningsvis så beslutar vi om detta nu på onsdag! Mvh. Patrik Ordf. Rabiat Motor www.rabiatmotor.com |
|
|
Nu ligger det mer info på varan sida! Mvh. Patrik Ordf. Rabiat Motor www.rabiatmotor.com |
|
|
Nu kan man anmäla sig till vår strippkörning den 9 maj Mvh. Patrik Ordf. Rabiat Motor www.rabiatmotor.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.