AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
663

Vem ska man köpa bilen av?

Hej! Jag har gått med cabbe tankar länge nu och det har medfört att jag har bevakat marknaden i sverige när det gäller e46....och är man tillräckligt uppmärksam så kan man faktiskt se något som man blir riktigt förbannad på.....hittade en bil svart -00 fullmatad med utrusning välvårdad(enligt bild) med 12000mil på mätaren Priset var 229000kr om jag minns rätt....tänkte faktiskt gå och titta på denna bilen eftersom jag skulle ha en annan bil vid sidan om så spelade ingen roll att den hade gått så långt eftersom den skulle rulla ca 500mil under sommaren....men efter lite konsultation med omvärlden så blev det inget..men jag fortsatte att leta efter lämplig objekt.....denna bilen försvann från bytbil.com i några veckor och kom sedan tillbaka med antagligen skruvad mätare.....och priset var denna gången 249000kr....ursprungligen såldes bilen av danderydsbil norrort och nu säljs samma bil av två firmor samtidigt....titta själva och låt mig veta om jag är den enda som har sett det här mysteriet??????Länk

Länk ska man köpa denna bilen i så fall av vem?
Är du säker på att det är samma bil??!! Om det är så är det fördjävligt. Ring firman (ddbil) och fråga dom rakt ut, vad de sysslar med. Om du inte gör det gör jag det, blir så jävla förbannad när man inte kan lita ens på bilfirmor.
Jag skulle ALDRIG ens överväga att köpa bilen.
Även om du skulle få en prisreducering pga skruvad mätare så blir bilen svårsåld med den skumma historiken.
De är bara att leta vidare.

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Ingen som tänkt på att det kan vara olika bilar men samma bild?
Om det är så är det ju inte så farligt, även om man inte ska sno bilder från andra.
Carl: Att en bilfirma inte har råd med en digital kamera är väldigt långsökt.

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Nej det skulle aldrig falla mig in att köpa denna bilen!!!!!!!!jag skiter i vad dom gör jag ville bara varna andra om denna bilen och bilen säljs nu av "dreamcar" men har nrskylthållaren av danderydsbil- kan man se om man förstorar bilden!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.