|
|
|
|---|---|
|
Vad ligger en 530iA-93. Imp-97 2 äg sen ny 23.000mil Diamantsvart AC Larm sovdäck, ej skinn, full dokumentation + all service ok. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) | |
|
4d sedan. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Letar du efter vinterbil? Kanske 70'? //Marin Får åka skitiga Golfen max en vecka till:-) |
|
|
Hejsan, jag fick 64' för min 530i med 18 000 mil för 14 månader sedan....så min åskit är att det borde vara klart billigare än 70', snarare 55' tror jag... Simon |
|
|
Njet har för mkt bilar själv. Ngn jag känner, typ. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Jag säger oxå 55' | |
|
Bugar och tackar för hjälpen:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Har du sålt din 330? Fy skäms i så fall. | |
|
Nej det har jag inte, har du sålt din?:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
www.verkstadsbesok.se x 2:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Aldrig! Inte tills det kommer nån roligare modell i alla fall. Såg bara att den saknades i din profil. | |
|
530iA Touring -93 · Mörkgrön · Stora kliman · Sportstolar i svart skinn med värme · El hissar x4 · El speglar · ABS · C-lås. Med fjärr + Larm · 16” aluminiumfälgar · Farthållare · Lilla datorn · Nurburgringpaket · Automatisk nivåreglering · Sänkt · Dimljus · GSM med handsfree · Insynsskydd · Vita blinkers x2 · 5-stegad låda (Sport, vinter, ekonomi) · Nackstöd x5 · Airbag x2 · Fällbart baksäte · Stereo + CD-växlare för 10 skivor · Servicebok + en del kvitton · Vinterdäck på aluminiumfälgar · Ny skattad · Ny besiktigad · 15 000 mil · Lackbehandlad 01-11-08 · Renoverad låda 15 000:- · Ny ljuddämpare 9000:- · Nybytt packbox i motorn 3000:- Jag gav 82000:- för denna. Nu vet jag att Touringen är dyrare. /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.