|
|
|
|---|---|
|
Hej Någon har skylten jag vill ha... Hur kan man få reda på vem det är när den inte är knuten till någon bil? någon som vet hur det funkar med överlåtelse av personliga skyltar? Är de nya skyltarna likadana som för vanliga bilar dvs med eu-tramset på sidan? Om så är fallet, kan man göra egna skyltar och sätta på dem istället? (Jag vet att det bara är vv:s egna som är godkända, men hur skulle ordningsmakten ställa sig till skyltar med korrekta mått etc.) | |
|
vet inte hur det funkar med överlåtelsen, men jag kan med stor säkerhet säga att du kan nog glömma att polisen godtar egenhändigt tillverkade skyltar, även om måtten stämmer! som du själv säger så är endast vv's egna skyltar tillåtna MVH Johan K |
|
| Låt mig omformulera; Tror ni att polisen skulle komma på mig om jag låter tillverka skyltar efter originalformat, utan eu-märket. | |
D-diddy |
du kan väll beställa utan eu-märket??? David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
OK tack för svaren. Vet ni hur man kan få tag på vem det är som har skylten? >D-diddy Kan man beställa utan? |
|
|
Ring vägverket och fråga.. 3 senaste ägarna ska man la få ut gratis?? Två bilar är fler än en.. |
|
| Problemet ligger i att den som har skylten inte har den knuten till en bil. | |
|
Men VV ger dig personnummret, sen är det bara skattekontoret så får du folkbokförings data på personen i fråga, sen bara att skriva ett brev... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| skicka ett sms med regnr du vill ha till 71456 så får du fram namnet på den som är registrerad på skylten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.