AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
589

BMC CDA Luftfilter

Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
Skall sälja mitt BMC CDA luftfilter till M3 3.2 (end gått 2 månader i bilen). Men de går segt,, Är jag för dyr eller nåt annat. Länk till annons nedan.

Länk

Bs
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Det går lika trögt för mig också =(

Priset borde vara helt ok tycker jag.

Länk

-=Brings Me Women=-
Får jag fråga varför du vill sälja? Är du inte nöjd?

/Manray/
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Det första intrycket jag fick var att motorrummet var fruktansvärt skitigt....inte filtret dock....

Folk är petiga med hur de ser ut...

///M3
Visa användare
78
into
M5 -95
Man kan faktiskt prova tvätta under huven ibland.... =) Då kanske folk blir mer intresserade.... =)
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Men nu var det väl ändå filtret och inte hela bilen han skulle sälja...

///
Nicke
Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
hej
Lol ja det var skitigt, jag har varit för feg för att motortvätta pga att med all elektronik som denna bil har där under, tacksam för tips om hur göra på denna bil med motortvätt. Sä skall jag ta ett nytt kort sen som bevis..

Som svar på Varför jag säljer filtret, är för att det är för varmt här nere i spanien har de sagt åt mig, att ta ut filtret, är bättre, annars måste jag sätta in någon slags kåpa som skyddar mot värmen, Just nu har vi bara 23+ idag men till sommaren blir det 35-45+, och det är just detta,, därför plockade min meck ut det nu senast bilen också va inne på oljebyte.
För övrigt satt filtret fint i mitt skitiga motorutrymme, och gav ett lite roligare ljud och prestanda, i allafall över 4000varv.

Bs
Är det samma filter till 3.0 och 3.2?

"the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department

//cruZZe
Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
Hej
Jag tror inte det är samma filter till 3.0 som till 3.2
men kolla översta linken i mitt första post, som linkar till BMC´s Hemsida, där kan man nog kolla det

BS
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.