AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
734

Polisens laser

st
351
stoffe69
328ci -00
Hur är det dära med laser igentligen? måste inte polisen stoppa en efter dom kollat en med laser`? blåste om en herre i 180. då jag ser att polisen står på andra sidan motorvägen och kollar åt det andra håller med lasern.(alltså inte mitt håll) tror jag iaf. bromsar som bara den och byter fil.. hur funkar det? klarar man sig tro? eller e man torsk? fan man har ju prövotid kvar.... =(
Oftast ställer sig polisen på ställen efter kurvor så när du ser dom så har dom redan träffat dig...men står dom åt andra hållet å skjuter så är de väl ingen fara
st
351
stoffe69
328ci -00
jo men frågan e ju om dom inte måste stoppa en eller om man typ får ett brev hem där d står att man e torsk.
st
351
stoffe69
328ci -00
okay=) då kan man väl ta d lungt antar jag=) nå bilder lär dom ju inte hunnit ta=)
Br
213
Brogren
330 dx touring -16
320 d -18
Bra länk för den som vill veta mer om laserövervakning:

Länk
st
351
stoffe69
328ci -00
Bra och bra? jag kanske bara e ute o cyklar men ja kunde inte få den info ja ville ha iaf=)
Så som jag ser det så kan inte polisen köra och mäta din hastighet, då kan dom ju inte ta ditt körkort för att dom kör bil??
st
351
stoffe69
328ci -00
nej men dom stod alltså still med lasern.. på andra vägen... den mötande filen på motorvägen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.