|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
på mina 9,5" fälgar? mvh --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
245 är väl mer lagom! eller du kanske vill ha lite "tyskstuk" ? -=Brings Me Women=- |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
nja...mina däck är slut så jag har hittat en som säljer dessa nya billigt...föresten "tyskastuket"är väl när det sticker ut en bit lr? --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Nja. Tyskstuket är när däcken är alldelles för smal för fäljen. alltså är däcket innanför fäljen. Jag tycker inte du ska ha 225 i bredd. 225 ser bra ut på 7,5" fälj. 245-265 passar nog rätt bra på 9,5" -=Brings Me Women=- |
|
|
Dessutom blir det alldeles för liten rullningsomkrets! 255/35/18 är rekommenderad storlek på BMW:s originalfälgar. (8,5" bredd!) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
tror jag får leta efter 245 då..nån som har/vet nåt:) --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Tror inte det finnes nogen som har 225 på 9,5 fälg. Även 255 är ganska lite på en så bred fälg. Det kan variera mellan olika däck hur bredden på fälgen kan vara, om jag inte har helt fel nu. Isåfall måste du kolla upp det aktuelle däcket då 225 är ganska smalt/ovanligt på 9,5". Själv vil jag ha 225 på 18x8,5 fram och 255 på 18x9,5 bak vilket som sagt också är ganska smalt. Vet inte riktigt hur "stretched out" däcket vil bli .. |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
precis vad jag funderar över morten...verkar svårt att hitta...rätt.. --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.