|
|
|
|---|---|
|
I halvljus lyktorna så finns det ett litet halvmåneformat hål under linserna....Vad är detta hål till får.. tyskt dimljus?? tyskt positionsljus... eller .. är mycket nyfiken Lyktorna det gäller är de som sitter i E34 eller motsvarande | |
|
De infördes på 89:orna efter att BMW fått klagomål på att gränsen mellan mörker och ljust var för skarp. Samma på E30, E32 och E34. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Gränsen mellan mörker och ljus ??? menar du ljusbilden på backen eller.... pratar vi om samma halvmåne... jag menar den som är som ett hål i reflektorn inte mönstret på glaset som bryter ljuset .... |
|
|
Ja, den som sitter under den runda ordinarie öppningen. Halvmånen ska tydligen släppa lite ljus i det avbländade fältet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| jaha sedär tack för svaret nu steg IQ med flera promille | |
| Har sett flera e30 som bara har halvmånen på v sidan varför e de så? går det att få tag till höger me?? | |
|
Ena insatsen har blivit utbytt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| just d att jag har sett flera st =/ heh ok får leta en annan till min då | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.