|
|
|
|---|---|
|
Någon som har köpt eller sett på sådana fälgar? Ser de ut som originalet? /Tomas | |
|
Jag har dom, kolla på bilen i min profil. Snygga är de iallafall. Kanten skiljer lite samt centrumkåpan förstås, men på lite håll ser man ingen större skillnad. |
|
D-diddy |
jämför med mina orginalare i min profil. väldigt likt tycker då jag. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
jobbade på molway innan! jo dom är inte riktigt identiska men väldigt lika |
|
|
Köp inte kopior(om du tänkt det), köp original! Priserna på begagnade Alpinafälgar är riktigt humana. Dessutom är det så trevligt med låsbara centrumkåpor tätade med O-ring. mvh. Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
635 CSI; Jo, skulle köpa orignal Alpina om man hittade fina ex till vettigt pris. Har ute en köpesannons på blocket.se och här på autopower.se på bl.a. Alpina (kan tänka mig andra fälgar också). Vad skall man betala för 18" Alpina utan däck? Nån som kan ge riktlinjer på vad ligger i? |
|
|
En vag gissning runt 10000:- . Jag gav 11500:- för mina 17":are med nästan nya däck. Det var för drygt 1.5 år sedan och det ser ut som om priserna gått ned sedan dess, verkar gå att få för ca: 8- 10000:- En uppsättning 20-tummare för 11000:- gjorde en kort blänkare på börsen i slutet på förra veckan, och en annan uppsättning är till salu för 15000:-. Men hur skicket är vet jag ju ej... Fredrik |
|
|
en vän till mig har ett par 18" alpina med bra däck... ska jag höra om han har dom kvar och hur mkt han ska ha? __ Letar vita framblinkers! |
|
|
Hartge skulle det stå... alltså han har Hartge, inte Alpina. __ Letar vita framblinkers! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.