AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.215

Nu har det hänt d som ja allid fruktat för! :(

idag lördag morse vakna jag upp o tänkte äntligen så står våren vi dörren. D e nog dax att tvätta av all smuts o fett o salt som har kommit undervintern på bilen jag har en svart e36 med m3 speglari mycket fint skicka om jag får säga så. jag åkte som vanligt till arbetet efter en lång arbetsdag var det äntligen dax att tvätta bilen o vaxa..när jag väl kom fram så upptäckte jag att M3 speglarna var borta.... :( man blir skit förbannad på dess jävlar som håller på med sånt där man kan ju inte göra något fint med bilen och en student som jag är. så var det mina första o sista m3 speglar ill bilen kanske till o med styling....sorligt men sant

Bmw är Bmw mannen!!
bm
137
bmw_henke
330D Touring -02
surt sånt :/ hatar det.... vet många som blivit av med sina speglar. ja har gjort en egen modifiering, tog ett par m3 speglar. bort med fäst plattan sen tog ja originalspeglarna å kapa av dom, tog originalbottenplattan å skruva fast m3 speglarna på, sen spackla ja ihopa det. ser skitfint ut sen bara lacka =) dom går inte å rycka nu fast nackdelen e ju att dom inte går att fälla in.. men hur ofta gör man det på en skala?
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Tråkigt att dem stulits men du är bara en i mängden som blivit av med dem..

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Jag har bestämt mig nu!

Det blir inga M3-speglar för mig.
Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
Det är sådant här som får en att fundera om man verkligen ska köpa dessa underbara tingestar, trots att de verkligen ger bilen ett lyft utseendemässigt :(

mvh Sahlin
Visa användare
533
Jackass
523i -99
Vet hur det är.. mina 16" fälgar vart stulna! hade inbrott! helt nya nästan!! såna patetiska kräk!!!!
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
vem vill ha 16"? jag menar på eftermarknaden som stulet? då vill man väl hellre ha dyra 20" som man aldrig får råd med annars.... lycka till att sälja stulna 16" till ett bra pris!

*Har jag inte råd med en BMW åker jag hellre buss än att köra volvo*
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Mina 16" blev stulna... knarkare har inget vett. Vilket han fick reda på när jag mötte honom. 125 kg MetallicaMats bråkar man inte med....

Två bilar är fler än en..
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
så ska bovarna tas! en polares volvo 850 blev bestulen på sina dörrar(!) tjuven är ett opucko som har ett högt pris på skallen... ägaren och de flesta i byn vet vem det var... hur dum får man va?
m3
44
m30power
325IM -88
hallå
varför inte hitta på nåt roligt i allt det tråkiga.

1.dra in en tunn wire genom kabel hålen på speglen.
2.skruva fast den i speglen(behöver inte sitta så hårt)
3.dra ner wiren i dörren längst med kablarna.
4.sätt fast en micro brytare i dörren och koppla wiren till den.
5.koppla sedan microbrytaren till larmsirenen om ni ej har larm
åk till skroten och köp en siren 50-100kr.

Eller bulta fast dom genom fästet då får dom inte dän dom hela.

Med detta kan jag garantera att inte samma idiot kommer tillbaks igen, obetalbart att se killens min när det börjar tjuta.

Kanske lite omständigt men kul.
D nog sant som visa säger m3 speglar e fina men tyvärr så finns det vissa idioter som stjäl andras grejer
från och med nu så skal jag ha bilen i orginal skick inga mer M liset eller M speglar d e ingen mening
tack för stödet alla

Bmw är Bmw mannen!!
Fr
135
Fre4k
E46 330T M -02
E36 325C -92
Saini: Jäklar vad surt... länge varit inne på att slänga upp ett par m3-speglar, men man tvekar bara mer och mer. Och det blev inte bättre av att jag för 10 minuter sedan såg att en e36 m3 här på gatan hade fått sin vänstra spegel söndersparkad. Förj*vligt!

I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.