|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som vet om man kan efterinstallera sätesvärmare? Jag har en importare (och då får man ju skylla sig själv ; - ) och när det nu blivit kallt vore det skönt med sätesvärmare.... Mvh / Micke R | |
|
Hej! Minns att den fråga kom upp här för ett tag sen. Det enda som jag kommer ihåg är att det blir dyrt... (Så stod det iallafall) :-) Hoppas det ordnar sig ändå... Mvh Tobias |
|
|
hmmm... så jag stavar :-) Det ska naturligtvis stå "frågan" i stället för "fråga" =O) |
|
|
Ok, tack för den förberedande varningen. Faktum är att jag tänkt göra det själv (om det är möjligt) och då kanske det blir lite billigare. Men oerhört pilligt... ;-) Mvh / Micke R |
|
|
2500 betalade jag på alfa bilklädsel för reparation av ett säte på min förra bil, en Honda crx. Då monterade dom in en ful ny knapp på mittkonsolen. Skroten? Mulle |
|
| Det finns universal värmeelement hos PeBe för ungefär 350:-/stol, Knapp är det bara att köpa lös på BMW. | |
| Anser du verkligen att det är viktigt med stolsvärme i bilen? | |
|
På sidan : Länk finns det beskrivet om detta, kanske det hjälper?!? \\ kajje |
|
|
Tack för all tips! Speciellt det där med PeBe och Apexcone. Jag skall kolla... - Glenn. Nja, jag är kluven. Jag använde det inte alls ofta på min gamla bil men nu när jag inte har det så saknar jag det lite. (Tjejen skulle också uppskatta sätesvärme) Men frågan är om det är värt besväret? Min installation kommer säkert inte heller blir så himla bra/snygg/proffsig - vad gör det på 2ndrahandsvärdet? Mvh / Micke R |
|
|
Hehe.... Köp sportstolar med värme, om du inte ha sportstolar... Om du har en 328:a-98 så skulle iallafall jag lägga ned pengar på att få ett proffsigt jobb.... Mvh Tobias |
|
|
Jag vill då ännu hellre ha värme i växelspaksknoppen samt i ratten! Knoppen är BMW's aluminiumknopp... <burr> Någon som vet vad rattvärme kostar? |
|
|
- Tobias. Du har förstås helt rätt. Klart man skall få det proffsigt gjort. (Men visst har jag sportstolarna! :-D ) Mvh / Micke R |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.