|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
dakar gul |
Jodå det vart ett jävla liv..... på parkeringen... Men det kom fram en kille som hade stått och tittat på när den där killen bröt bort spegeln... så han tog tag i killen och höll han kvar så jag kunde ringa polisen...... + att jag då fick ett vittne.... så kjag gjorde en anmällan och fick senn efter lite tvist ersättning för allt...... Men jag tycker det är sjukt att man inte ens kan få gå in och äta på mc donalds utan att någon ska gå på bilen...... //CH |
|
Haha..mycket bra gjort... Ja, de e skandal...gött att de löste sig för dig i allafall... Inte många som får ett jävla öre när nån e på bilen... |
|
| Dakar_gul: Bra gjort! Problemet med stölder av tillbehör till BMW verkar vara helt enormt. Tyvärr är fel klientel intresserade av märket. | |
|
jag blir så arg när jag hör sånt...det e såna människor som ger invandrare dåligt rykte.... |
|
mafia_shq |
jag fattar alltså inte hur man kan få för sig o sno ett par speglar (kvittar va det e för bil) mitt på dan i en parkering där det finns folk runt omkring, förstår liksom inte hur man tänker då????? annan sak e om man typ ska göra det på natten så att ingen ser liksom det e lite mer normalt för sånna personer men mitt på dan bara liksom gå fram o sno så HAHAHAH, I DONT GET IT! |
| Jag är glad att det inte var jag som kom på honom....det hade inte varit bra för min "criminal record" ;) | |
|
hahaha..håller helt o hållet med Mosse.. ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.