|
|
|
|---|---|
|
Har hört att m3kjolarna till coupén inte passar på limo nån som kan säga om det är sant eller inte??? detta gäller e36 alltså Nån sa att dom är kortare men kan d stämma?? | |
| tja! ja har kjolar från en m3 cupe.. har själv en limo och dom passar utmärkt. har iofs inte monterat dom men ja höll dom till chassit å dom passa skitbra | |
|
det som inte passar är speglarna.. lister lysen blinkers passar inte heller.. men fram, bak sidokjolarna passar.. |
|
bmwdr |
Är ni säkra på att sidokjolar och fram o bakkjolar passar från en sedan tillen cupé/cabrio varför ha tak på bilen när det finns bilar utan?! ;) |
| har för mig att dom inte ska passa.. mysko | |
|
Jag e hundra på det... |
|
| det passar 100% | |
bmwdr |
Oki.. Fan jag har aldrig vetat det! men det är lite konstigt för det är ju olika beställningnummer om man ska ha tex m3 kofångare bak till sedan el coupé.. Men hur é det med vingar osv då?? varför ha tak på bilen när det finns bilar utan?! ;) |
| Men jaha d va ju svar på min fråga iaf.... men såg att m3 är en cm bredare än limo skumt.... tack för hjälpen iaf | |
|
va e skillnad på en limo eller en coupe? Bmw är Bmw mannen!! |
|
| Ja limo har 4 dörrar tex sen sklijer en massa annat små krafs åxå | |
bmwdr |
Men bredden är lite annerlunda ¨på bagage luckan på limo (sedan) och coupén! Vingar osv ska inte passa!! Eller har jag fel?? varför ha tak på bilen när det finns bilar utan?! ;) |
| Ja har m3 Fram bak och på sidan... ALLT från Cupé allt passar perfect!!! | |
bmwdr |
Ja fram vet jag ska passa! men där bak är det annerlunda, eller har jag fel?? varför ha tak på bilen när det finns bilar utan?! ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.