|
|
|
|---|---|
|
Kan man polera bilen med en Bosch Pex 270A? Eller är den endast till att slipa? Har ni några andra tips på bra polermaskiner så vore jag tacksam. tack på förhand/// Martin Schnelle fart, Härliche fart. | |
|
micro har en poler maskin som säljes i ett bantat utförande av auto-smats maskin med dubla ocilerande huvuden som är tillvärkade på samma fabrik. Det som skiljer är att den har växellådan av plast i stället för ett av aluminjum och det räcker länge för amatör bruk. |
|
|
satsa på en riktig polermaskin, ca 3500:-, så får du resultat! MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| jag glömde att skriva att micros polermaskin kostar 900:- och auto-smarts kostar 7500:- och är i tiorin samma masin. | |
|
Finns det nån länk till denna maskin, eller en bild åtminstonde? Vilka varvtal är optimala för en polermaskin? Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Titta in på: Länk | |
|
Det går utmärkt att polera med Pex maskinen! Jag använder själv en Bosch sedan flera år. Om du har en sådan är det helt bortkastade pengar att gå och köpa någon billig maskin på micro eller dylikt. Lycka till |
|
| om det är pålera du ska göra så är det mycket viktigt att den inte ocelerar den får bara rotera!!!!!!! | |
D-diddy |
det finns polerfirmor som enbart använder sig av cyklon för polering. det finns även snabbgående cyklos som är lite bättre att polera med. David. "The unattainable is invariably attractive" |
| Lite sen men i alla fall.Rusta säljer den dubbel ocsilerande maskinen som är kopielika som smartabs smartool för 499kr=rättpris.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.