|
|
|
|---|---|
|
Jag fick mina Framlampor med tillhörande blinkers typ Angel-eyes blev SKITNÖJD lyser helt underbart kostade 3950 kr för allt.Bilder finns om någon vill ha är helt klart nöjd med deras grejor. Har haft lyse från IN´Pro också men detta går inte att jämnföra det va ju samma pris också men vilken skillnad finns bilder även på deras lampor tända på min bil kan skickas. Bmw 4 ever and ever.... | |
|
Kan du inte lägga upp bilderna någonstans... --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Har ingen hemsida vet inte hur man gör men har du förslag så kom med de. Bmw 4 ever and ever.... |
|
|
Det va dyrt? Mvh, Robban |
|
|
VADÅ DYRT????????? Bmw 4 ever and ever.... |
|
|
Du får ju bättre grejor från USA för halva priset. Huvudsaken är ju att du är nöjd Mvh, Robban |
|
|
ZxD: Vad är det för grejor du köper som är billigare? Vill ha nya ljus till min e39. Har nu xeon, men vill nya modellen. Det kostar ju cirka 8-9 tusen. Förslag tack Bra bil drar bensin! |
|
|
Kitte: Var det lampor med svat insatts ? Skicka gärna några bilder till mej tack, du finner adressen i min profil // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Du får gärna skicka bilder till mig också! hajen1@bigfoot.com /M.A. |
|
|
Tror du att dessa lampor (kompletta) passar min bil? Jag har en BMW 328iA -96 4 dörrars Sedan modell (E36)... Det står i annonsen att den är till Coupén... Stefan |
|
| till mig med! Dansch@ktg.se | |
|
Gärna till mig också anat@kth.se |
|
|
Är grymt sugen å se hur de ser ut jag å ! Filmgalen@hotmail.com |
|
|
Men hållå!!! Kan ingen som har fått dom lägga upp dom någonstans så killen slipper skicka mejl till 748664st andvändare??? --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Apparantely not. But I would like to see aswell - please email to bo@danielsen.info Thx |
|
|
Nu ligger min bil i galleriet ni som inte fått bilder.Kom gärna med kommentarer. Bmw 4 ever and ever.... |
|
///Sashe |
Kitte: Maila mig gärna om du har fler bilder än den i galleriet på angeleyes:en! Mvh |
|
Varför har tomtarna på Dalhems inget vettigt på sin hemsida? Ska man först behöva köpa katalogen för att få köpa lyktor? "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
eller kolla i bilsport de brukar alltid vara en annons me där. Hemsidan är förövrig skräp. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.